Testowanie z trnd: Monte Snack - testowanie tuż tuż

Z pieluchomajtkami Pampers nie udało się, ale za to będę testować Monte Snack. No może nie ja osobiście, ale moje dzieciaczki i ich mali znajomi. Chyba, że dadzą mi spróbować choć odrobinę ;).

Źródło: trnd.pl

Jest to moje pierwsze testowanie z trnd. A oto jakiego maila dostałam przed chwilą:


"Witaj testowaniaczas,

Gratulacje – wybraliśmy Cię do udziału w projekcie Monte Snack!

Doskonale spełniasz kryteria marki Monte, a Twoje zgłoszenie przekonało nas, że Twoja aktywność w projekcie wpłynie na jego sukces!..."

Synek ucieszy się, jak przyjdzie paczka.  Na razie nic mu nie powiem. Zobaczymy jaka będzie jego reakcja. Sama jestem ciekawa.



Testowanie z trnd: Monte Snack - testowanie tuż tuż Testowanie z trnd: Monte Snack - testowanie tuż tuż Reviewed by testowaniaczas on 14:03:00 Rating: 5

13 komentarzy:

  1. Gratuluję, ja niestety ani w projekcie Pampers ani Monte nie biorę udziału :-( Jednak chętnie przeczytam opinię innych blogerek :-) GRATULACJE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opinie dzieciaczków o Monte Snack na pewno pojawią się blogu. Także zapraszam na recenzję. Próbuj dalej, a któregoś dnia się uda. Zobaczysz :)

      Usuń
  2. Z synem również mieliśmy okazję przetestować te mleczne kanapki i syn był mega zachwycony.Pyszne zwarte nadzienie (ale niestety tylko zaraz po wyjęciu z lodówki)i mięciutki lekko wilgotny biszkopt podbiły nasze serca

    OdpowiedzUsuń
  3. Testowanie Monte snack to jedno z bardziej smacznych testow :) uwielbiam takie przekaski tak jak i moja rodzina. Testowanie idzie szybko a kanapki znikaja , dzieci palaszuja po 1 na dzien - oczywiscie im udzielam bo takto zjadlyby te smakolyki na raz ;;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też nie udało się z pieluchomajtkami ale od kilku dni razem z rodziną i przyjaciółmi testujemy mleczną kanapkę. Bardzo cieszą mnie pozytywne opinie, które słyszę od swoich znajomych. Wiele osób podkreśla, że Monte Snack ma idealnie wyważony smak; nie jest zbyt słodka ani mdła. Wszyscy, łącznie ze mną podkreślają, że mleczne nadzienie i orzechowy środek świetnie ze sobą współgrają. Osobiście jestem wielką fanka mocno kakaowego, wilgotnego biszkoptu.
    Monte Snack najlepiej smakuje jako słodki dodatek do kawy. Równie dobrze sprawdza się jako przekąska w ciągu dnia. Moim zdaniem, to zdecydowanie najsmaczniejsza kampania TRND :)
    Życzę Ci jeszcze wielu takich!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie :) Ciekawe czy uda się testować Cheese Snack ;)

      Usuń
    2. Cały dzień czekałam na wyniki :) Mam nadzieję, że pojawią się jutro. Fajnie byłoby przetestować coś nowego.

      Usuń
    3. Ja nie dostałam się do projektu Cheese Snack. A Ty?

      Usuń
  5. Moja pociecha się rozchorowała i nie miała apetytu do jedzenia . Namawianie nawet na pizze nie skutkowało , zastanawiałam się ile tak jeszcze pociągnie bez jedzenia . 3 dnia doznałam szoku gdy zajrzałam pod łóżko - z 15 opakowań po monte się poniewierało zdziwiona skąd bo już się dawno skończyły przeprowadziłam małe śledztwo i odkryłam , że starsza siostra codziennie kupowała i syna podkarmiała . Dziś już je chętnie wszystko i teraz on kupuje siostrze kanapki .

    OdpowiedzUsuń
  6. Również miałam okazję przetestować Monte Snack i cieszę się, że spróbowałam. Wcześniej uważałam tego typu przekąski za niesmaczne i mało pożywne. A Monte Snack pozytywnie mnie zaskoczyło. Nie dość, że bardzo smaczne, to jeszcze bardzo sycące. W sam raz zamiast drugiego śniadanka do kawy. Cena tez super. Tańsze niż np. muffinki. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyszna kanapeczka dla dzieci i dorosłych.
    Po prostu rozpływa się w ustach.
    Polecam każdemu, warto spróbować :)
    Anetkaaa1987

    OdpowiedzUsuń
  8. My też mieliśmy przyjemność testowania mlecznej kanapki.Jednogłośnie Monte Snack zostało uznane przez dużych i małych za smaczną przekąskę.Miękki ciemny biszkopt z pysznymi kremami: mlecznym i czekoladowo-orzechowym od razu znalazł swoich zwolenników.Dzieciaczki zabierały Monte do szkoły jako drugie śniadanie,zaś starszym posmakowało jako dodatek do kawy.Smaczna przekąska zagości na pewno u nas na dłużej.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.