Darmowa próbka mleka Enfamil Premium

Wczoraj, będąc na zakupach w drogerii Rossmann, otrzymałam darmowe próbki mleka Enfamil Premium 3.



Początkowo nie chciałam wziąć, gdyż moja mała księżniczka ogólnie nie chce pić mleka. Dlatego na moim blogu ciężko znaleźć opinie o mlekach modyfikowanych. Ale Pani tak mnie namówiła, że może posmakuje jej i zacznie pić, więc wzięłam.


Mleko Enfamil Premium 3 przeznaczone jest dla dzieci powyżej 1. roku życia. Otrzymana przeze mnie 1 próbka o wadze 38,4 g wystarcza na przygotowanie 260 ml mleka. Enfamil Premium 3 zawiera kwas Omega 3 (kwas α-linolenowy) oraz Omega 6 (kwas linolowy), wapń, żelazo, cynk i witaminy. Kwas α-linolenowy jest ważny dla rozwoju mózgu i tkanek nerwowych.

Zalecane spożycie kwasu α-linolenowego to 2 g dziennie, a linolowego 10 g dziennie.




Nasz test

Córeczka zobaczyła saszetki z mlekiem Enfamil Premium 3 i powiedziała "da" (czytaj daj). Poszłyśmy rano do kuchni, do 240 ml ciepłej wody dodałam mleko, wymieszałam, wlałam do bidonu ze słomką (nie pije z butelek ze smoczkiem, nigdy tego nie lubiła). Pierwszy łyk i powiedziała "ble" (czytaj niedobre). Nie przejmujcie się, ona na każde mleko tak reaguje (oprócz mleka mamy, ale te niedawno się skończyło). Zachęcona przeze mnie wzięła jeszcze kilka łyków. Teraz mleko stoi na stoliku, a ona tańczy dla mnie ;)


Synek wrócił po przedszkolu i zapytał się co jego siostrzyczka ma w kubeczku. Powiedziałam, że mleko i może wypić, bo ona i tak nie wypije. Spróbował i powiedział, że dobre i słodkie.

Składsyrop glukozowy, odtłuszczone mleko, pełne mleko, oleje roślinne (oleina palmowa, olej rzepakowy, olej sojowy, olej kokosowy, wysokooleinowy olej słonecznikowy), sacharoza, laktoza, olej (z ryb) o wysokiej zawartości DHA, fosforan wapnia, emulgatory (lecytyna sojowa, mono i dwuglicerydy kwasów tłuszczowych), kazeina, węglan wapnia, stabilizator (fosforan potasu), cytrynian sodu, fosforan magnezu, dwuwinian choliny, L-askorbinian sodu, tauryna, cytrynian potasu, siarczan żelazawy, etylowanilina, chlorek sodu, siarczan cynku, nikotynamid, chlorek choliny, przeciwutleniacz (palmitynian askorbylu), octan-DL-alfa-tokoferolu, chlorek wapnia, D-pantotenian wapnia, chlorowodorek pirydoksyny, siarczan miedzi, palmitynian retinylu, chlorowodorek tiaminy, ryboflawina, siarczan manganu, kwas pteroilomonoglutaminowy (kwas foliowy), selenin sodu, jodek sodu, fitomenadion, cholekalcyferol, cyjanokobalamina, D-biotyna

Cena: ok. 50 zł za 800 g

Producent: Mead Johnson Nutrition Holandia



Darmowa próbka mleka Enfamil Premium Darmowa próbka mleka Enfamil Premium Reviewed by testowaniaczas on 09:35:00 Rating: 5

2 komentarze:

  1. Mleko zrobione rano synek wypił po przedszkolu? 😮 Przecież po godzinie ono nie nadaje się do picia, mieszanka szybko się psuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak nie zepsuło się ;) Może dlatego, że w chłodnym miejscu stało. Nie wiem. Mieszanek sztucznych i tak nie pijemy, bo córeczka nie chce. Za to mleko normalne tylko z płatkami zjada.

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.