Moja nagroda od Aquaphor

Pamiętacie moją tajemniczą przesyłkę, w której był dzbanek Aquaphor Prestige? Pisałam również o tym, że można wygrać nagrodę za recenzję.


I wygrałam :)


Nagrodą jest roczny zapas wkładów filtrujących do dzbanka B100-5. W paczce otrzymałam 4 wkłady. Jeden wkład wystarcza na ok. 3 miesiące. Moja rodzinka będzie przez cały rok pić czystą i smaczną wodę.


Moje dzieciaczki uwielbiają pić wodę. A Wasze? Piją wodę czy soki?

Moja nagroda od Aquaphor Moja nagroda od Aquaphor Reviewed by testowaniaczas on 08:21:00 Rating: 5

2 komentarze:

  1. Amazing post dear! You have a wonderful blog:)
    What about folowing each other on Instagram, Bloglovin, Twitter?.. :)

    www.bloglovin.com/blog/3880191

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks Irene :) I'm glad to hear that :)
      I'm following you. Here is mine:

      https://www.bloglovin.com/blogs/testowanie-produktow-2015-darmowe-probki-14218019

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.