Margaryna Kasia Ekstra Maślany Smak

Dzięki Talk Marketing miałam okazję i przyjemność przetestować kostkę Kasia Extra Maślany Smak.



Według informacji na opakowaniu jest ona doskonała do kremów i ciast. Choć mistrzynią wypieków nie jestem, to z Kasią Extra Maślany Smak mi się upiekło i stworzyłam małe co nieco.


Na pierwszy ogień poszły maślane babeczki z gruszką. Nie dość, że to mój pierwszy wypiek z Kasią Extra Maślany Smak, to jeszcze robiłam je po raz pierwszy ze względu na małą alergiczkę. 




Kolejny smakowity przepis z Kasią Extra Maślany Smak znalazłam w informatorze Talk Agenta. Była tam m.in. letnia tarta z budyniem i owocami, a że mamy zimę to przerobiłam ciasto na świąteczną tartę z budyniem  i owocami. Muszę podziękować moim dzieciaczkom, że pożyczyły mi swoje foremki Play-Doh. To właśnie dzięki nim powstała choinka i gwiazdka.


Przepis na świąteczna tartę [Klik]


Już wymyśliłam, żeby zrobić na święta ciasteczka z przepisu na tartę przy użyciu foremek dzieci. Mają przeróżne kształty, więc będzie można pokombinować. Dzieciaczki na pewno się ucieszą :)

Kasia Extra Maślany Smak nadaje się nie tylko do kremów i ciast, ale także do smażenia. Naleśniki smażone na  Kasi Extra Maślany Smak są przepyszne, nie mówiąc już o schabowym. Również można na niej usmażyć jajecznicę, żeby smakowała jak przygotowana na maśle. Zbliżają się święta, więc karp smażony na Kasi Extra Maślany Smak będzie równie pyszny.

Margaryna Kasia Extra Maślany Smak pozostawiona poza lodówką na wiele godzin nie płynie, jak niektóre margaryny.


Więcej przepisów znajdziecie na www.mojeciasto.pl

Skład: oleje roślinne (palmowy, rzepakowy, słonecznikowy, w zmiennych proporcjach), woda, preparat serwatkowy (MLEKO), sól (0,4%), emulgatory (słonecznikowe), mono- i diglicerydy kwasów tłuszczowych), aromaty (w tym MLEKO), regulator kwasowości (kwas cytrynowy) witaminy A i D, barwnik (karoteny). Zawartość tłuszczu 79%.

Cena: w promocji 2,29 zł

Producent: Unilever Polska Sp. z o.o.


Margaryna Kasia Ekstra Maślany Smak Margaryna Kasia Ekstra Maślany Smak Reviewed by testowaniaczas on 14:22:00 Rating: 5

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.