Testowanie z babyonline: Lego DUPLO 10819 Mój pierwszy ogród - paczka już u mnie

Hura! Udało się! To jednak My będziemy testować klocki Lego DUPLO 10819 Mój pierwszy ogród.

testowanie


Nie byłam pewna czy to na pewno My jesteśmy na zwycięskiej liście laureatów. Wczoraj popołudniu kurier jednak dostarczył nam paczkę.



testowanie

Dziś z samego rana zaczęło się testowanie. O wynikach poinformuję już niedługo :)

testowanie

Kto jeszcze będzie testował?

#DUPLOFanFun
Testowanie z babyonline: Lego DUPLO 10819 Mój pierwszy ogród - paczka już u mnie Testowanie z babyonline: Lego DUPLO 10819 Mój pierwszy ogród - paczka już u mnie Reviewed by testowaniaczas on 12:09:00 Rating: 5

8 komentarzy:

  1. My czekamy na swoje Lego . Przyjdzie pocztą czy kurierem?

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie, jak tylko przyjdą klocki :)

      Usuń
  3. My również testujemy :) super frajda dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję :) Klocki bardzo spodobały się dzieciakom. Mają pomysłów co niemiara...

      Usuń
  4. U nas również doskonała zabawa :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.