Testowanie z kobietamag.pl: Colour Corrector 8w1 Eveline Cosmetics - przesyłka już u mnie

Dziś otrzymałam do testowania od portalu kabietamag.pl kompleksowy krem CC łagodząco-nawilżający 8w1 SOS na zaczerwienienia firmy Eveline Cosmetics. Ostatnio moja cera nie należy do idealnych. Ciągle widzę na niej zaczerwienienia i podrażnienia, które staram się ukrywać pod warstwą fluidu.

eveline cosmetics

Teraz fluid wrzucam do najgłębszej szuflady i na jego miejsce wchodzi krem Colour Corrector 8w1 Eveline Cosmetics. Zobaczymy jakie efekty przyniesie stosowanie tego kremu. Oczywiście o wynikach testu poinformuję Was :) Zabieram się za testowanie i miłego popołudnia Wam życzę :)

Recenzja kremu CC już jest dostępna <<<klik>>>.

Testowanie z kobietamag.pl: Colour Corrector 8w1 Eveline Cosmetics - przesyłka już u mnie Testowanie z kobietamag.pl: Colour Corrector 8w1 Eveline Cosmetics - przesyłka już u mnie Reviewed by testowaniaczas on 15:24:00 Rating: 5

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Kremu BB tej firmy nie używałam, ale teraz bardziej przyda mi się krem CC :)

      Usuń
  2. Ciekawa jestem jak się sprawdzi, życzę udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za wybór naszego produktu. Mamy nadzieję, że będzie dobrą odpowiedzią na twoje potrzeby. Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.