Testowanie z TestMeToo: Jan Niezbędny przedstawia - Folia do żywności Easy

W dzisiejszym poście będzie słów kilka o kuchennym testowaniu z TestMeToo. Tym razem Jan Niezbędny przedstawia praktyczny kuchenny gadżet, a jest nim folia do żywności Easy. Zacznę od tego co znalazło się w przesyłce, gdyż większość z Was będzie zainteresowana tym tematem.

folia easy

W paczce znalazły się dwie sztuki folii spożywczej Easy 20 m, a także opakowanie worków na śmieci, które nie wymagają odrywania jednego worka od drugiego z rolki. Jest to system Interleaf,  tak dla ciekawskich ;) Jest to oczywiście prezent. A teraz przechodzimy do folii Easy.

jan niezbędny


Do czego można użyć folii Easy:
  • do zapakowania drugiego śniadania do szkoły lub do pracy,
  • zakupione na wagę wędliny czy sery pakujemy w folię, by dłużej cieszyć się ich świeżością,
  • sałatki w miskach wstawiamy do lodówki, ale zanim to zrobimy przykrywamy całość folią,
  • gdy musimy schłodzić ciasto przed pieczeniem, owijamy je folią i wstawiamy do lodówki,
  • zapiekanka makaronowa nie zeszła cała na obiedzie? Przykrywamy naczynie z zapiekanką folią i wstawiamy do lodówki.

Niby każda folia spożywcza nadaje się do wyżej wymienionych punktów, więc cym wyróżnia się folia Easy? Jak sama nazwa wskazuje, dzięki niej nasze życie stanie się łatwe ;) A tak na poważnie folię Easy łatwo odrywa się z rolki i to za pomocą tylko i wyłącznie palców. Nie używamy do niej nożyka ani innych ostrych przedmiotów.

folia easy

Cena: ok. 4 zł

Znacie folię Easy? Używacie innych produktów Jan Niezbędny?


TestMeToo - dołącz do nas

#foliaEASYTestMeToo

Testowanie z TestMeToo: Jan Niezbędny przedstawia - Folia do żywności Easy Testowanie z TestMeToo: Jan Niezbędny przedstawia  - Folia do żywności Easy Reviewed by testowaniaczas on 06:16:00 Rating: 5

13 komentarzy:

  1. Bardzo przydatny produkt, u mnie w domu taka folia musi być obowiązkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ha często u nas ten gagatek jest:)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w domu również korzystam z folii, ale akurat nie od Jana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak szczerze mówiąc to nie mam zielonego pojęcia jakiej foli używam ,jakoś nigdy nie zwracałam na to uwagi .

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że się sprawdza. Przydałaby mi się taka do owijania pojemniczków z jedzeniem, w razie gdyby coś przeciekło. A już nieraz mi się tak zdarzyło :( Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tej foli chyba nie miałam, ale ogólnie Jan Niezbędny często u mnie gości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej foli, a przynajmniej nigdy nie zwracam uwagi na to, jakiej używam. Przede wszystkim jest taniutka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba każda szanująca się kobieta ma w kuchni folię spożywczą :D

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie taka folia również jest w domu:)
    Jednak nie z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja najczęściej stosuję aluminiową folię :) wprawdzie na firmę nie zwracam uwagi ale stosuję tez takie specjalne do mrożenia i do gotowania :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.