Testowanie z ofeminin: Elseve Magiczna Moc Glinki od L'Oréal Paris‎

Na początku tego tygodnia przyszła do mnie kosmetyczna przesyłka, która aktualnie znajduje się w fazie testowania. W paczce znajdował się zestaw Elseve Magiczna Moc Glinki od L'Oréal Paris‎, a testowanie odbywa się oczywiście  z portalem ofeminin.

ofeminin

W paczce znalazły się 3 produkty:

  • maska z glinką przed myciem włosów,
  • szampon do włosów normalnych z tendencją do przetłuszczania się,
  • odżywka upiększająca do włosów normalnych z tendencją do przetłuszczania się.

ofeminin

Sekretem tego kosmetycznego trio jest połączenie 3 glinek: białej, niebieskiej i zielonej, które działają oczyszczająco, nawilżająco i odświeżająco na włosy. Seria Magiczna Moc Glinki przeznaczona jest do włosów normalnych z tendencją do przetłuszczania się u nasady głowy. Włosy przetłuszczające się myjemy dość często, co powoduje, że ich końce stają się suche. Dlatego magiczne glinkowe trio ma za zadanie, aby efekt świeżych włosów pozostawał na dłużej. To właśnie testuję.

Znasz już Magiczną Moc Glinki?

Testowanie z ofeminin: Elseve Magiczna Moc Glinki od L'Oréal Paris‎ Testowanie z ofeminin: Elseve Magiczna Moc Glinki od L'Oréal Paris‎ Reviewed by testowaniaczas on 06:39:00 Rating: 5

5 komentarzy:

  1. Nie do końca lubię ich produkty do włosów choć ta seria wygląda kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od zawsze lubiłam kosmetyki do włosów Elseve :) Nie znam tej serii. Mam nadzieję, że okaże się u Ciebie hitem, nawet po dłuższym stosowaniu. Spróbowałabym i ja :)
    Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie mnie ciekawi ta seria! Czekam na recenzję! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam na nie chrapkę ale nie udało się dostać do testów, chętnie poczytam jak się spisały ;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.