Delikatne mydełko oraz krem ochronny od Equilibra - recenzja

Jakiś czas temu otrzymałam przesyłkę od firmy Equilibra, w której  znalazły się  m.in. kosmetyki dla moich dzieciaków: delikatne mydełko do rąk i twarzy oraz delikatny krem ochronny do twarzy i ciała. Nie musiałam namawiać moich małych testerów, by sprawdziły dla mnie te kosmetyki.

testowaniaczas

W naszym domu używamy mydła w płynie naprawdę w dużych ilościach. Pomijam już fakt, że córeczka, aby umyć ręce potrafi trzy razy nacisnąć dozownik z mydłem i wtedy dopiero zabiera się za ich mycie. Także mydła schodzi naprawdę dużo. Gdy otrzymaliśmy mydełko w płynie Equilibra Baby od razu postawiłam je na umywalce w łazience, a miejscu poprzedniego mydła w płynie. A co zrobiła córeczka? Stare mydło postawiła na "swoje" miejsce, a nowe na wannę, mówiąc, że "to jest do kąpieli". Nie dziwię się jej, bo szata graficzna i ogólny wygląd mydełka, przypomina szampon do ciała i włosów Equilibra Baby, z tą jednak różnicą, że nie jest zamykany na klik, tylko ma dozownik z pompką.

testowaniaczas

Z podobieństw zauważyłam też konsystencję, kolor i zapach. Mydełko ma postać lekko płynnego żelu. Jest bezbarwne, a jego zapach przypomina mi wyrób medyczny. Mydełko delikatnie się pieni, dobrze oczyszcza i nie wysusza. Można je używać nie tylko do mycia rąk, ale także do higieny twarzy, gdyż jest łagodne, a zarazem skutecznie oczyszcza buźkę dziecka.

testowaniaczas

Cena: ok. 19 zł/250 ml

💚🐻💚🐻💚

Przejdźmy teraz do kolejnego kosmetyku jakim jest krem ochronny do twarzy i ciała Equilibra Baby.

testowaniaczas

Krem otrzymałam w tubie o pojemności 100 ml zamykanej na klik, co bardzo lubię, ze względu na wygodę użytkowania. Wewnątrz tuby znajduje się beżowy krem o delikatnej kremowej konsystencji. Zapach kremu jest delikatniejszy niż zapach mydełka, jednak i tak kojarzy mi się z wyrobem medycznym. Krem bardzo dobrze się wchłania nie pozostawiając po sobie tłustej warstwy. Krem zawiera m.in.  aloes, który działa nawilżająco, wyciągi z owsa i nagietka, które działają kojąco na skórę oraz masło Shea, które odżywia.

testowaniaczas

Przyznam się bez bicia, że ja też używam tego kremu, zaraz po kąpieli, gdyż czuję po niej napięcie na skórze twarzy, a po wsmarowaniu kremu ono mija. Krem też dobrze sprawdza się  u mnie jako baza pod makijaż, gdyż skóra po kremie jest dobrze nawilżona i odżywiona, a jednocześnie nie błyszczy się po nim i jest matowa.

testowaniaczas

Cena: ok. 22 zł

To już wszystkie przetestowane przez nas kosmetyki dla dzieci z serii Equilibra Baby. O pozostałych kosmetykach pisałam wcześniej:

                      ➥szampon do ciała i włosów oraz chusteczki<<<klik>>>,
                      ➥emulsja z tlenkiem cynku<<<klik>>>,
                      ➥oliwka i mydło w kostce<<<klik>>>.

Jeżeli zaciekawiły Cię kosmetyki dla dzieci Equilibra Baby możesz je znaleźć tu<<klik>>.


💚🐻💚🐻💚

Delikatne mydełko oraz krem ochronny od Equilibra - recenzja Delikatne mydełko oraz krem ochronny od Equilibra - recenzja Reviewed by testowaniaczas on 06:15:00 Rating: 5

7 komentarzy:

  1. Fajnie, że są tego typu kosmetyki. Co prawda nie mam z nimi styczności ze względu na brak potomstwa jeszcze. Ale na pewno będzie to pomocne co mogę wybrać i z czego wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie - fantastyczne kosmetyki na Equlibra! Bardzo lubię delikatne mydełka, więc czuję się skuszona tą propozycją. :) Na pewno skorzystam i z chęcią zakupię.
    Pozdrowionka serdeczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię produkty Equilibra, zresztą tak samo jak moja osiemnastoletnia córka :-) Stosuje obecnie szampon i odżywkę aloesową i jest zachwycona... ja także, ponieważ w końcu przestały ciemnieć jej włosy... uff!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szukam akurat mydła w płynie dla mojej księżniczki. Gdzie mogę kupić tej firmy??

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawią mnie produkty tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka urocza testerska rączka <3 ja sama chętnie bym wypróbowała na sobie ich produktów :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.