Mixa HYALUROGEL - żel micelarny zmniejszający uczucie ściągnięcia

Już od października możecie kupić w Rosku Mixa HYALUROGEL, żel micelarny zmniejszający uczucie ściągnięcia. Ja już swój żel mam dzięki testowaniu z ofeminin. Więcej informacji o tej nowości oraz jak żel sprawdził się na mojej cerze znajdziecie poniżej.

testowaniaczas.blogspot.com

Kilka słów od producenta

Mixa HYALUROGEL zawiera micele, małe cząsteczki, które jednym gestem usuwają zanieczyszczenia i makijaż. Jego żelowa konsystencja zmniejsza tarcie skóry płatkiem kosmetycznym. Produkt przeznaczony jest zarówno do twarzy jak i powiek. Formuła żelu wzbogacona jest o kwas hialuronowy. Jet to naturalny składnik budulcowy skóry, który jest zdolny wchłonąć 1000 razy więcej wody, niż sam waży. Żel nawilża, koi i przygotowuje skórę do nałożenia kremu.


Moja opinia

Żel micelarny Mixa HYALUROGEL otrzymałam w plastikowej buteleczce koloru niebieskiego o pojemności 200 ml. W opakowaniu zastosowano moje ulubione rozwiązanie, czyli pompkę, za pomocą której mogę dozować tyle kosmetyku, ile potrzebuję. Żel jest bezbarwny, posiada przyjemny, świeży zapach. 

Zmywając twarz używam najpierw jednego wacika nasączonego żelem, a następnie przygotowuję drugi nasączony żelem, by zmyć makijaż z oczu i jeżeli chodzi o wydajność, to w moim przypadku powinien starczyć na ok. 2 miesiące. Cera po użyciu żelu jest czysta, odświeżona i nawilżona. Makijaż z oczu zmywa, choć muszę trochę potrzeć oczy, by zmyć go do końca. Co mnie zaskoczyło? Podczas zmywania makijażu z oczu, żel dostał się do ich środka, a oczy w ogóle mnie nie szczypały. Żel nie uczulił również mojej cery. Nie doświadczyłam pieczenia, czy też zaczerwienienia. Żel sprawdził się u mnie na piątkę z plusem.

Jak zwykle nie zawiodłam się na kolejnym kosmetyku marki Mixa, który dołączył do mojej kosmetyczki.

testowaniaczas.blogspot.com

Pamiętajcie jednak, że każda z nas jest posiadaczką innej cery i każdy kosmetyk musicie sprawdzić osobiście na własnej skórze. Zapraszam Was do zapoznania się z opiniami innych Ekspertek tutaj<<<klik>>>.

Skład: Aqua/Water, Butylene Glycol, Benzoic Acid, BHT, Caprylyl Glycol, Carbomer, Poloxamer 184, Polysorbate 20, Propylene Glycol, Rosa Gallica Flower Extract, Sodium Hyaluronate, Sodium Hydroxide, Sorbitol, Parfum/Fragrance (F.I.L. B195966/1).

Cena: ok. 20 zł

Znacie tę nowość od Mixa?


Mixa HYALUROGEL - żel micelarny zmniejszający uczucie ściągnięcia Mixa HYALUROGEL - żel micelarny zmniejszający uczucie ściągnięcia Reviewed by testowaniaczas on 16:23:00 Rating: 5

4 komentarze:

  1. Super że nie szczypie w oczy, dla mnie to jeden z najważniejszych aspektów tego typu produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że się sprawdził. Nie miałam nigdy żelu micelarnego, ale ich płyny fajnie się sprawdzały.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam produkty Mixa, super że testujesz dla ofemin, ja jestem tam od 2 lat i nic :( zapraszam do mnie http://ihearyou.blog.pl/ :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.