Zostań Ambasadorką Le Petit Marseillais!

Chcesz testować kosmetyki Le Petit Marseillais? Jeżeli tak, to zostań Ambasadorką LPM i poznaj zapach truskawki zamknięty w delikatnym żelu pod prysznic.

testowaniaczas.blogspot.com

Właśnie ruszył kolejny nabór do kampanii LPM. Aby wziąć udział  w rekrutacji wystarczy zarejestrować się na stronie tutaj<<<klik>>> i wypełnić ankietę. Jeżeli już jesteś zarejestrowana na portalu wystarczy, że wypełnisz ankietę dostępną na Twoim profilu.

Pamiętajcie, że bycie Ambasadorką to nie tylko otrzymanie "darmowego" produktu do domu. To także testowanie i wypełnianie różnego rodzaju zadań. W aktualnej kampanii trochę jest do zrobienia. Jedne zadania są łatwe do "zaliczenia", inne niekoniecznie, także zastanówcie się 2 razy czy chcecie wziąć udział w truskawkowej kampanii LPM.


#truskawkowylpm 

#twojachwilalpm 

#ambasadorkalpm


Zgłaszacie się?

Zostań Ambasadorką Le Petit Marseillais! Zostań Ambasadorką Le Petit Marseillais! Reviewed by testowaniaczas on 09:13:00 Rating: 5

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Masz szansę :) Wystarczy zarejestrować się na portalu, wypełnić ankietę oraz udostępnić zdjęcie kampanii :)

      Usuń
  2. Ja akurat w LPM nie biorę udziału :) jakoś tak średnio ich lubię :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie możliwości zostania ambasadorem/ką :)
    LPM bardzo kusi mnie od dawna.
    Tę truskawkową linię kupię chętnie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ich kampanii nie polecam, ale życzę Ci powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam konto ale niestety nie otrzymałam ankiety do zgłoszenia się :(

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.