Testowanie z Trybe: Zakupy na zalando

Która kobieta nie lubi zakupów? Znacie taką? Bo ja nie. Często robię zakupy online dlatego testowanie z Trybe, które polegało na zakupach na zalando.pl, bardzo przypadło mi do gustu. Kto również testował?

testowanie za darmo

Na zakupy na stronie otrzymałam bon o wartości 43 zł, jednak mogłam wydać znacznie więcej dopłacając do zamówienia. Zamówienie produktów na zalando jest bardzo proste. Gdy miałam już wszystkie przedmioty w koszyku i chciałam zakończyć zakupy, przeszłam do kasy, wpisałam swój kod promocyjny w odpowiednim polu, a pozostałą do zapłaty kwotę opłaciłam od razu przelewem.

testowanie za darmo

W ciągu kilku dni od zamówienia otrzymałam paczkę z moim zamówieniem. W środku znajdował się  zegarek Even&Odd z czarną tarczą i złotymi elementami. Natomiast pasek jest wyszywany kwiatami. Zegarek naprawdę ładnie prezentuje się na ręce i pasuje do moich kwiecistych sukienek.

testowanie za darmo

testowanie za darmo

testowanie za darmo

testowanie za darmo

Kupujesz na zalando? A może preferujesz zakupy stacjonarne?


Testowanie z Trybe: Zakupy na zalando Testowanie z Trybe: Zakupy na zalando Reviewed by testowaniaczas on 16:54:00 Rating: 5

5 komentarzy:

  1. Nigdy nie kupowałam na zalando, dodatki mogła bym jeszcze kupić przez Internet ale ciuchy wolę dotknąć i przymierzyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zamawiałam nigdy na zalando ale raczej kupuję stacjonarnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny zegarek :-) Jeszcze nigdy nie kupowałam na Zalando ;-)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.