Zmysłowo pachnący duet, czyli testowanie z LPM

Takie niespodzianki to ja lubię! Wieczorem kurier dostarczył mi przesyłkę, w której znajdował się zmysłowo pachnący duet dla niej i dla niego, czyli testowanie z LPM czas zacząć :)

#ambasadorkalpm

#ambasadorkalpm

Po otwarciu pudełka moim oczom ukazały się dwa żele pod prysznic, w których ukryte są letnie zapachy. Granat dla niej, a dla niego czerwona pomarańcza i szafran! 

#ambasadorkalpm

Kolor opakowania żelu pod prysznic Le Petit Marseillais dla niej idealnie wpisuje się w kolorystykę moich pazurków. Zaczynamy testowanie :)

#ambasadorkalpm

Kto jeszcze testuje razem z nami?

Zmysłowo pachnący duet, czyli testowanie z LPM Zmysłowo pachnący duet, czyli testowanie z LPM Reviewed by testowaniaczas on 21:19:00 Rating: 5

1 komentarz:

  1. Nie zgłosiłam się do kampanii ale Mam nadzieję że ci się produkty sprawdzam chociaż czytałam już u kogoś że Zapachy są mało wyczuwalne :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.