Antybakteryjny żel do rąk Clean Hands

Kolejne testowanie za mną. Tym razem przetestowany, przeze mnie i moja rodzinę, został antybakteryjny żel do rąk Clean Hands.



Jesteście ciekawi jak się sprawdził?

Najpierw kilka słów od Producenta

Antybakteryjny żel do rąk Clean Hands to żel o działaniu bakteriobójczym, przeznaczony do dezynfekcji rąk. Żel usuwa 99,9% bakterii. Eliminuje Pseudomonas aeruginosa, Staphylococcus aureus, Escherichia coli, Enterococcus hirae. Antybakteryjny żel do rąk Clean Hands działa bez użycia wody. Żel wzbogacony jest aloesem i prowitaminą B5.

Przyznam, że nigdy wcześniej nie kupowałam tego rodzaju preparatów. Kiedyś koleżanka  w pracy "poczęstowała" mnie tego typu specyfikiem. Jednak tamten bardzo się kleił i mocno było czuć alkohol. Codziennie, jak przychodziła do pracy i nacierała ręce żelem, wszyscy wkoło odwracali się. Tak "pachniało". Nie przypadł mi do gustu.

Byłam bardzo ciekawa antybakteryjnego żelu rąk Clean Hands. Czy jest taki sam jak ten od kolezanki, a może jednak inny.

Antybakteryjny żel do rąk Clean Hands opakowany jest w przezroczystą, plastikową buteleczkę o pojemności 50 ml. Zaraz po otwarciu żelu, poprzez wygodne naciśnięcie PRESS na zakrętce, poczułam przyjemny zapach aloesu. Następnie wycisnęłam odrobinę żelu antybakteryjnego na rękę, potarłam i poczułam jak moje ręce dosłownie w jednej chwili zrobiły się czyste. Czułam świeżość na moich dłoniach. Ręce nie kleiły się. Do tego ten przecudny zapach.



Pokazałam mojej córeczce jak myć ręce żelem antybakteryjnym. Nałożyłam jej odrobinę na rączki, a ona zaczęła pocierać. Po skończonej czynności zaczęła bić brawo. Pamiętajcie!!! Trzymajcie żel antybakteryjny do rąk z dala od dzieci, gdyż zawiera etanol, a małe dzieci lubią wszystko pchać do buźki. U nas antybakteryjny żel do rąk Clean Hands stoi bardzo wysoko, podobnie jest z lekami.

Synek, gdy tylko wrócił z przedszkola, natychmiast chciał wypróbować żel antybakteryjny do rąk Clean Hands. Podobał mu się zarówno zapach jak i pomysł na "inne mycie" rąk.

Testowane przeze mnie opakowanie żelu antybakteryjnego do rąk Clean Hands o pojemności 50 ml jest  małe i wygodne. Nadaje się do schowania w każdej torebce. Bardzo fajnie sprawdza się w podróży, gdy nie mamy dostępu do bieżącej wody, a trzeba umyć ręce. Wiadomo jak to z dziećmi bywa, najpierw dotykają wszystkiego wkoło, a później krzyczą: "jeść!". Antybakteryjny żel do rąk Clean Hands warto zabierać ze sobą nawet na plac zabaw, bo kto wie co czai się w piaskownicy za blokiem ;)




Sposób użycia: produkt gotowy do użycia, tylko do użytku zewnętrznego. Stosować na czyste ręce. 3 ml produktu wcierać w ręce przez minimum 30 sekund przynajmniej 2 razy.

Skład: Substancje czynne: etanol 485g-505 g/l, propan-2-ol 44g-55 g/l, triklosan 2,7 g/l.

Cena: ok. 6 zł za 50 ml

Producent: Spółdzielnia Inwalidów ŚWIT

Strona wwwkliknij tutaj


Antybakteryjny żel do rąk Clean Hands Antybakteryjny żel do rąk Clean Hands Reviewed by testowaniaczas on 07:00:00 Rating: 5

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.