Plastry tesa Powerstrips - darmowa próbka już u mnie

Wczoraj zaglądam do skrzynki, a tam list z logo "tesa". W przesyłce znalazły się 2. darmowe próbki  plastrów tesa Powerstrips oraz ulotka przedstawiająca możliwości plastrów tesa.






Łatwe mocowanie

  • oczyść powierzchnię środkiem do mycia szyb lub denaturatem,
  • usuń z plastra pasek ochronny i przyklej do przedmiotu,
  • przyciśnij mocno przez 5 sekund; nie usuwaj folii z końcówki plastra tesa Powerstrips,
  • usuń z plastra drugi papierek ochronny i przyłóż przedmiot do wybranej powierzchni,
  • przyciśnij mocno przez mon. 5 sekund.



Łatwe usuwanie

  • chwyć mocno przedmiot, nie ciągnij w dół,
  • powoli pociągnij za końcówkę plastra tesa Powerstrips, równolegle do powierzchni,
  • nie ciągnij plastra prostopadle do powierzchni, w przeciwnym razie może się zerwać.
Niewłaściwe usuwanie może doprowadzić do uszkodzenia powierzchni lub przedmiotu.


Też dostaliście próbki tesa Powerstrips?

Plastry tesa Powerstrips - darmowa próbka już u mnie Plastry tesa Powerstrips - darmowa próbka już u mnie Reviewed by testowaniaczas on 09:30:00 Rating: 5

3 komentarze:

  1. Ja tez dostałam 3 listopada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Już myślałam, że do mnie nie dojdzie. A jednak przyszło.

      Usuń
  2. jak dla mnie nie ma nic lepszego niż plastry pooperacyjne hipoalergiczne, które po zabiegu genialnie się spisały. Wiele plastrów niestety mnie uczula, ale te są strzałem w dzisiątkę ;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.