Nowe pieluszki Toujours z Lidla - test

Ostatnio testowałyśmy nowe pieluszki toujours z Lidla dzięki TestMeToo. Kilka lat temu używałam pieluszek toujours, także mam odniesienie. I jak wyniki testowania?


Zapraszam na test.

Do testów otrzymałyśmy pieluszki toujours rozmiar 4 przeznaczone dla dzieci o wadze 7-18 kg. W paczce znajdowało się 50 sztuk pieluszek. Testerka ma 22 miesiące i waży 10,5 kg. Pieluszki pasowały na nią idealnie.

Nowe pieluszki toujours posiadają pozytywna opinię Instytutu Matki i Dziecka nr 0p-4768, ważną do 15.07.2018 r.

Po wyjęciu pieluszek z opakowania, od razu przyszło mi na myśl, że graficznie pieluszki toujours są podobne do markowych, co przedstawia poniższe zdjęcie.



Jednak pieluszki toujours są trochę cieńsze od nich. Postanowiłam przeprowadzić test chłonności.

Test

Do testów użyłam 3 rodzajów pieluszek, które akurat posiadałam w domu:
  • Pampers Premium Care rozmiar 5,
  • Toujours rozmiar 4,
  • Babydream rozmiar 4.


Do każdej pieluszki wlałam tę samą ilość wody, a następnie wycisnęłam pieluszki.

Wyniki


Pieluszka Pampers Premium Care 5 dość szybko wchłonęła wodę. Nic nie wyciekło na bok, dzięki wysokim falbankom, które układają się pionowo. Po ściśnięciu pieluszki nic nie wyciekło, tylko zawartość zżelowała się.



Pieluszka toujours 4 nieco wolniej wchłonęła wodę. Nic nie wyciekło na bok, jednak falbanki bardziej kładą się. Trzeba je dokładnie poodginać, aby nic nie wyciekło na bok. Po ściśnięciu pieluszki nic nie wyciekło, tylko zawartość zżelowała się.



Po wlaniu wody, pieluszka Babydream 4, wchłaniała wodę, jednak trochę wylało się na bok, gdyż falbanka ułożyła się na płasko. Po ściśnięciu pieluszki nic nie wyciekło, a zawartość zżelowała się.



Po wchłonięciu wody każda z pieluszek miała inną grubość, podobnie jak przed wlaniem wody. Pampers był najgrubszy, następnie Babydream, a na końcu toujours.



Moja ocena pieluszek toujours

Jak już wcześniej wspomniałam, miałam okazję używać poprzedniej wersji pieluszek toujours"Stare" pieluszki toujours były grube, a wkład rolował się. Zawartość często uciekała na zewnątrz.

Pieluszki nakładamy już tylko na noc i na wyjścia. "Nowe" pieluszki toujours 4 spisały się nieźle, poza jednym małym incydentem. W nocy nic nie przeciekło, Wszystko było suche. Rzepy bardzo dobrze trzymały. Same nie odpięły się. Tylko mała testerka rano odpinała pieluszkę, gdy była pełna po nocy. Raz, podczas podróży, pieluszka przeciekła. Pewnie za sprawą falbanki, która mogła być nieodgięta (tego nie wiem, gdyż nie ja zakładałam pieluszkę). Zdarzyło się to jeden raz.

Wysypki powstałej od pieluszki toujours nie stwierdzono.

Dobrze byłoby, gdyby pieluszka posiadała dodatkowo gumkę z tyłu, aby jeszcze lepiej dopasowała się do małej pupci.

Aktualizacja

Powyższe testowane 3 rodzaje pieluszek miały neutralny zapach oraz posiadały jednakowo długie rzepy. W międzyczasie miałam okazję porównać długość rzep w pieluszkach DADA. Rzepy w pieluszkach DADA nie były dłuższe od rzep testowanych wyżej pieluszek. Nawet były minimalnie krótsze.


Skład: brak informacji, nie zawierają lateksu.

Cena: ok. 28 zł


TestMeToo - dołącz do nas
Nowe pieluszki Toujours z Lidla - test Nowe pieluszki Toujours z Lidla - test Reviewed by testowaniaczas on 09:10:00 Rating: 5

19 komentarzy:

  1. Nigdy nie używałam z tej firmy pieluch. Super test;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. My już okres pieluszkowy mamy dawno za sobą, ale najbardziej przypadły nam do gustu pieluszki z Biedronki i te stosowaliśmy przez cały czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas za mocno się "pompowały" i córeczka je sobie odpinała, bo było jej chyba niewygodnie.

      Usuń
  3. ja z kolei te z lidla uzywam tylko na dzien, bo moj chlopak zalozyc na noc i przecieklo . i moim zdaniem rzepy są za krótkie. jak moja sie obsikała to o mało jej pielucha nie zjechała sama, bo rzepy nie trzymały . uzywam tylko na dzien gdzie ją widze i zmieniam jej na biezaco , bo ona w nocy jest na jednej pieluszce, bo sie nie budzi :). ale ogolnie są spoko, nie są złe. o dziwo u mnie pampers nie zdaje egzaminu, a jestesmy na dadach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja jest tak drobna,że mogę zapiąć jej rzepy na maxa. Właśnie zmierzyłam rzepy w Pampers, toujours i Babydream. Wszystkie są takiej samej długości. Dady używałyśmy tylko raz, także nie pamiętam jakiej długości są tam rzepy. Pogratulować chłopaka, że zmienia pampki :)

      Usuń
    2. musi zmieniać, bo zostaję na weekendy sam z córką, bo ja na studiach :D.
      pewnie armię narodową wzywa do zmiany kupy xD

      Usuń
  4. Pieluszki z Lidla owszem poprawiły jakość ale skora dziecka w nich jest ciągle wilgotna. Narazie te cienkie pieluszki dada z biedronki są najlepsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas pieluszki Dada nie sprawdzają się. Córeczka potrafi w nocy ściągnąć pieluszkę, bo jest za ciężka. Ostatnio czytałam i widziałam u koleżanki jakie wady fabryczne mają te pieluszki. Używałyśmy różnych i nie trafiłyśmy na takie z wadą. A dla najlepsze to są pampki, ale premium. Tylko, że cena regularna jest za wysoka, żeby kosza wyrzucać ;)

      Usuń
  5. Zakupiłam, bo liczyłam że będą OK. I faktycznie były, do czasu... Okazuje się, że z tych pieluszek wydostaje się szkodliwy poliakrylan sodu (przeźroczyste granulki, których zadaniem jest pochłanianie wilgoci) - a pieluszki, w przypadku któych to wystąpiło, nie były ani przerwane, ani długo używane! Nigdy więcej! Uważajcie na nie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używałam pieluch z aldiego Mamia, ale przyszedł czas na zmianę rozmiaru i kupiłam w lidlu by zobaczyć czy jest różnica. I co zmiana pampersa to ciuszki mokre... mieszkam w Irlandii i nie ma tu zbyt dużego wyboru dobrych pampersów. Miałam jedna pieluszka Dada z biedronki podajrze i były super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas Dada nie sprawdziła się. Wolę już Babydream z Rossmanna. Na szczęście wychodzimy już z pieluch, bo tylko na noc zakładamy, a niedługo całkiem pozbywamy się pieluch, bo coraz częściej pieluszka rano jest sucha ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. U nas tez pampersy suche bo wszystko bokiem leci :) my dopiero zaczelismy zabawe z pampersem bo syn ma 2 miesiace. Chcialam napisac maila do firmy toujours ale nigdzie nie znalazlam kontaktu. Syn co 3 h ma mokre ciuszki na wysokosci nerek zaczal kichac kaszlec nie wrozy to nic dobrego...

      Usuń
    3. U nas nic takiego nie miało miejsca, gdy dobrze odchylona została falbanka. Tak jak pisałam w poście, pieluszki te trochę wolniej chłonęły wodę. W innych pieluszkach zdarzały nam się takie rzeczy. Nie wiem jaki teraz jest wypust pieluszek. Być może jest inny od tych testowych. My na szczęście pieluchy mamy już za sobą. Dla 2 miesięcznego maluszka najlepiej spisywały się u nas Pampers Premium Care, te w białym opakowaniu. Tyle, że kosztują swoje.

      Usuń
  7. Pampersy toujours TRAGEDIA ! kupiłam synkowi na próbę i nie polecam z całego serca ! W ogóle nie wsiąkały , chwila moment i syn był cały obsikany , a jak zrobił kupkę to już w ogóle magia była , nie mam pojęcia jak można taki bubel mieć w sprzedaży , koszmar nie pieluchy .

    OdpowiedzUsuń
  8. Paczka, na którą my trafiliśmy miała chyba trefne rzepy bo prawie w ogóle nie trzymały. Teraz używamy babylove z Niemiec, rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Skad pani zamawia pampersy babylove??

    OdpowiedzUsuń
  10. U nas świetnie sprawdzają się pieluszki DADA, tych nigdy nie kupowałam ;-)

    http://moja-prowincja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.