Mixa HYALUROGEL krem intensywnie nawilżający

Ostatnio poznaję coraz więcej kosmetyków Mixa. Miałam okazję wypróbować krem CC, płyn micelarny, a teraz, dzięki ofeminin moja skóra mogła poznać właściwości Mixa HYALUROGEL krem intensywnie nawilżający.

ofeminin


Kilka słów od producenta


Mixa HYALUROGEL krem intensywnie nawilżający jest wzbogacony w kwas hialuronowy. Ten naturalny składnik budulcowy skóry zdolny jest wchłonąć 1000 razy więcej wody niż sam waży. Natychmiast dostarcza i utrzymuje nawilżenie skóry przez 24 h. Unikalna wodno-żelowa konsystencja kremu szybko się wchłania, aby nawilżyć skórę i zapewnić poczucie komfortu.

ofeminin

Krem otrzymałam w kartonowym pudełeczku z grafiką typową dla produktów Mixa. W środku pudełeczka znajdował się szklany, zakręcany słoiczek z kremem. Krem o barwie białej ma delikatną, trochę żelową konsystencję. Zapach kremu jest bardzo przyjemny, świeży. Krem można stosować zarówno rano, jak i wieczorem. Przeznaczony jest do skóry wrażliwej, normalnej i odwodnionej. Krem jest hipoalergiczny, nie zawiera parabenów ani barwników. Podczas stosowania kremu nie zauważyłam żadnych minusów. Przedstawię Wam zatem tylko plusy:

  • Krem po nałożeniu na twarz przynosi ukojenie i natychmiastową ulgę;
  • Krem bardzo szybko się wchłania, nie pozostawiając przy tym tłustej warstwy;
  • Krem nie roluje się na twarzy;
  • Oczywiście krem nawilża moją skórę i nie widać suchych skórek;
  • Ostatni punkt, ale chyba dla mnie najważniejszy to ten, że krem nie szczypie w oczy i mogę go używać również w tych delikatnych okolicach.

Teraz tak sobie myślę, że bardzo chętnie skusiłabym się na wersję tego kremu w buteleczce z pompką. Może taka wersja też znajdzie się w asortymencie Mixa. Kto wie.


ofeminin


Skład: Aqua / Water, Glycerin, Dimethicone, Caprylic / Capric Triglyceride, Squalane, Ammonium Polyacryldimethyltauramide / Ammonium Polyacryloyldimethyl Taurate, BHT, Biosaccharide Gum-1, Caprylyl Glycol, Copper Gluconate, Dimethiconol, Disodium EDTA, Magnesium Aspartate, Phenoxyethanol, Poloxamer 338, Sodium Hyaluronate, T-Butyl Alcohol, Xanthan Gum, Zinc Gluconate, Parfum / Fragrance. (F.I.L. B181251/1).

Cena: ok. 25 zł

Mixa HYALUROGEL krem intensywnie nawilżający Mixa HYALUROGEL krem intensywnie nawilżający Reviewed by testowaniaczas on 07:22:00 Rating: 5

27 komentarzy:

  1. Borze mieć taki kremik na sytuacje kiedy potrzeba dobrego nawilżenia z pewnością że nas nie podrażni ;) Ja mimo cery mieszanej do tłustej lubię kosmetyki z przeznaczeniem do wrażliwej gdyż wiem że nie zrobią mi krzywdy, a jedynie dobrze odżywią ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno temu miałam jeden z ich kremów ale nie zostawił on po sobie najlepszego wrażenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy krem, nie miałam jeszcze nic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz mam okazję podbierać mamie kosmetyki Mixa i jestem zadowolona z ich działania ;)

      Usuń
  4. Ciekawe jak by się sprawdził na mojej mieszanej skórze;p

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam, jak dla mnie spoko
    http://dyed-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamiast kremu wolę nakładać oleje ale może kiedyś go przetestuję :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam nigdy nic z tej firmy jeszcze ale zamierzam się zaopatrzyć w ten właśnie krem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja miałam krem od nich ale to taki z dozownikiem :) byłam zadowolona a tego jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że tu nie ma dozownika, ale wszystko da się pewnie zrobić ;)

      Usuń
  9. Krem raczej nie do mojej cery ale dobrze, że u Ciebie się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ne miałam tego remu, ale może się skuszę :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.