Przekąski bez glutenu/Gluten Free

Niedawno znalazłam w skrzynce avizo. Poszłam na pocztę, by odebrać paczkę. A w paczce znalazłam przekąski bez glutenu. Nie wiem skąd i jak to do mnie dotarło. Dziś kilka słów na temat przekąsek typu gluten free, dla tych wszystkich, których organizm nie toleruje glutenu.

testowaniaczas


W paczce znalazła się jedna czekoladowa bezglutenowa muffinka oraz mini paczka krakersów, które oprócz tego, że są bezglutenowe, to jeszcze nie zawierają laktozy. Myślę, że jest to bardzo ważna informacja dla karmiących mam, których maluszki nie tolerują laktozy. Gdy karmiłam piersią poszukiwałam produktów bez laktozy i powiem Wam, że było bardzo ciężko. Teraz łatwiej jest je znaleźć. A może teraz bardziej rzucają mi się w oczy?

testowaniaczas

Pewnie jesteście ciekawi jak smakują te bezglutenowe produkty? 

testowaniaczas

Muffinka wypadła świetnie. Smakuje jak "normalna" muffinka. Jest bardzo smaczna. Krakersy są trochę miałkie w smaku. Córeczka powiedziała, że są bardzo dobre i zjadła, pozostawiając po sobie tylko puste opakowanie. Każdemu smakuje co innego, więc polecam spróbować i samemu ocenić.

testowaniaczas

testowaniaczas

Fajnie, że producenci wychodzą naprzeciw oczekiwaniom konsumentów i produkują smakołyki zarówno bez glutenu jak i bez laktozy.

testowaniaczas

Kupujecie produkty bezglutenowe, czy nie zwracacie na to uwagi?

Przekąski bez glutenu/Gluten Free Przekąski bez glutenu/Gluten Free Reviewed by testowaniaczas on 19:52:00 Rating: 5

11 komentarzy:

  1. Ja nie tyle zwracam uwagę na gluten co na cukier czy białą mąkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszności! Pochrupałabym ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu świetna sprawa!
    Nie przypominam sobie, abym takich przekąsek próbowała :)
    Tym bardziej mam na nie ochotę.
    Rewelacja!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To się nazywa niespodzianka :)
    Ja jakoś nie mogę się do tej żywności przekonać, chyba potrzebuję czasu

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają pysznie :)

    Mogłabyś poklikać w linki TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Również do mnie dotarła, ale babeczka smakowo chyba nie mój gust ;) taki troszkę sucharek z niej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy kto co lubi :) jak dla mnie była wystarczająco "mokra" :) Pozdrawiam.

      Usuń
  7. To produkty idealne dla mojego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie kupuję bezglutenowych produktów, ale zwracam na nie uwagę :)
    Lubię wiedzieć, że takie istnieją, w razie potrzeby zawsze mogę po nie sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
  9. mam i ja :) Mój zjadł :) mi za bardzo nie pasowały ;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.