Perfecta mama - krem na opuchnięte nogi

Niejedna z nas miała w ciąży ciężkie i opuchnięte nogi, do tego bolące. Zawsze na ból nóg brałam Polopirynę S, jednak w ciąży oraz przy karmieniu piersią nie jest to wskazane. Zaczęłam więc szukać kremu, który można stosować w ciąży i który dawałby ulgę dla opuchniętych nóg.


Znalazłam chłodzący krem na opuchnięte i zmęczone nogi z arniką górską i mentolem Perfecta mama. Krem można kupić w opakowaniu 100 ml. Może być stosowany od 4. miesiąca ciąży. Krem zawiera wyciągi z arniki górskiej, kokoryczki i szyszek cyprysa.

Krem ma lekką konsystencję, dobrze się wchłania. Chwilę po zaaplikowaniu czuć chłodzące działanie mentolu. Po dłuższej chwili nogi stają się mniej opuchnięte i przestają boleć. Mnie zazwyczaj bolą pod kolanami i po zastosowaniu kremu ból znika. Znalazłam dodatkowe zastosowanie kremu  na opuchnięte i zmęczone nogi Perfecta mama. Otóż eliminuje alergiczny świąd skóry. Może to zasługa mentolu, który chłodzi? Nie wiem, ale działa.

Na zdjęciu krem na opuchnięte i zmęczone nogi z arniką górską i mentolem Perfecta mama w starej szacie graficznej. W sklepie widziałam już nowszą.

Skłąd: Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Isopropyl Myristate, Glyceryl Stearate, Steareth-25, Ceteth-20, Stearyl Alcohol, Propylene Glycol, Arnica Montana, Flower Extract, Cupressus Sempervirens Seed Extract, Polygonatum Multiflorum Extract, Glycerin, Menthol, Disodium EDTA, BHA, Carbomer, Sodium Hydroxide, Ethylparaben, Methylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol.

Cena: ok 14 zł


Perfecta mama - krem na opuchnięte nogi Perfecta mama  - krem na opuchnięte nogi Reviewed by testowaniaczas on 10:38:00 Rating: 5

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.