Żel pod prysznic NIVEA MEN ACTIVE CLEAN - test

Wczoraj odbył się test  żelu pod prysznic NIVEA MEN ACTIVE CLEAN. Przypomnę, że jest to żel pod prysznic dla mężczyzn do ciała, twarzy i włosów, czyli prawie do wszystkiego.



Według producenta żel ten, dzięki zawartości naturalnego węgla aktywnego, działa na brud jak magnes. I to właśnie było przedmiotem testu.

Byłam sceptycznie nastawiona do tego żelu. Nie ukrywam, jak przeczytałam na opakowaniu, że żel przyciąga brud jak magnes, uśmiałam się trochę. Stwierdziłam, że trzeba to sprawdzić, ale nie na zwykłym brudzie tylko na takim uporczywym, jak po pracy przy samochodzie. I wczoraj była ku temu okazja.

Testerem był mąż, który przy majsterkowaniu przy samochodzie ubrudził się, jak to przy samochodach bywa. Jak zobaczyłam jego ręce od razu podałam mu żel żeby go sprawdził. 

I byłam zaskoczona efektem jego działania. Żel naprawdę dobrze zmywa brud, nawet smar. Chyba to jednak zasługa węgla aktywnego, gdyż jest on absorbentem wielu związków chemicznych. Węgiel aktywny to substancja nietoksyczna, nawet po spożyciu, więc nie ma się czego bać podczas brania prysznica. A zapach żelu NIVEA MEN ACTIVE CLEAN jest wspaniały. Pachnie jak męskie perfumy.

SkładAqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Acrylates Copolymer, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Glycerin, Sodium Chloride, PEG-3 Distearate, PEG-200 Hydrogenated Glyceryl Palmate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Trisodium EDTA, Citric Acid, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Sodium Benzoate, Linalool, Limonene, Coumarin, Butylphenyl Methylpropional, Citral, Geraniol, Citronellol, Parfum, CI 77266 (Carbon Black)

Cena: ok. 10 zł za 250 ml



Żel pod prysznic NIVEA MEN ACTIVE CLEAN - test Żel pod prysznic NIVEA MEN ACTIVE CLEAN - test Reviewed by testowaniaczas on 09:00:00 Rating: 5

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.