Oillan Baby MLECZKO NAWILŻAJĄCE od pierwszych dni życia

Jak już wcześniej pisałam, jako jedna z 300 osób miałam szansę przetestować kosmetyki do skóry alergicznej, suchej i wrażliwej Oillan BabyKolejny, przetestowany przez Małą Testerkę specyfik to Oillan Baby MLECZKO NAWILŻAJĄCE od pierwszych dni życia do skóry alergicznej, suchej i wrażliwej.



Oillan Baby MLECZKO NAWILŻAJĄCE dostępne jest w tubie o pojemności 200 ml, opakowanej w kartonowe pudełeczko. Ma postać białego mleczka o prawie niewyczuwalnym zapachu. Mleczko nie zawiera parafiny, silikonów, PEG oraz parabenów. Producentem emolientów Oillan jest polska firma OCEANIC S.A. z SOPOTU. 

Kilka słów od Producenta


Mleczko o delikatnej formule doskonale pielęgnuje oraz intensywnie nawilża suchą i wrażliwą skórę dziecka po każdej kąpieli.

Oleje: z avokado, ze słodkich migdałów będące źródłem kwasów omega 6 i 9 wraz z masłem shea przywracają równowagę lipidową skóry, wzmacniając jej naturalną barierę ochronną.

Betaina i gliceryna zapewniają prawidłowe nawilżenie skóry, zapobiegając jej przesuszeniu.

D-pantenol i alantoina łagodzą podrażnienia i zaczerwienienia.


Moja opinia

Mleczko szybko się wchłania i pozostawia delikatną warstwę ochronną na skórze. Skóra pod warstwą mleczka nie poci się. Po zastosowaniu mleczka, krostki alergiczne stają się bledsze i mniej widoczne. Sprawdziłam to również u siebie, gdyż akurat dopadła mnie wysypka alergiczna (chyba od słońca lub jakiejś chemii). Mleczko ma wygodne opakowanie, które z łatwością możemy zapakować w torbę podróżną wyjeżdżając na wakacje.

Skład: Aqua, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate Citrate, Myristyl Myristate, Dicaprylyl Carbonate, Dicaprylyl Ether, Palmitic Acid, Butyrosper-mum Parkii Butter, Glyceryl Stearate, Coco-Caprylate/ Caprate, Persea Gratissima Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Tocopherol, Betaine, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Allantoin, Citric Acid, Glyceryl Caprylate, Xanthan Gum, Disodium Phosphate, Parfum.

Cena: 25 zł



Oillan Baby MLECZKO NAWILŻAJĄCE od pierwszych dni życia Oillan Baby MLECZKO NAWILŻAJĄCE od pierwszych dni życia Reviewed by testowaniaczas on 11:09:00 Rating: 5

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.