Krem BB 6w1 BeBeauty

W oczekiwaniu na promocję mojego ulubionego podkładu, spontanicznie zakupiłam, w jednej z sieci sklepów Biedronka, krem BB 6w1 BEBEAUTY.


Wcześniej nie używałam tego typu produktów, zawsze w mojej kosmetyczce gościł podkład. Tym razem czas na zmiany i nowe testowanie.


Kilka słów od producenta

Krem BB 6w1 to wszechstronna pielęgnacja Twojej cery. Matujące mikrogąbeczki chronią skórę przed nadmiernym błyszczeniem. Kwas hialuronowy, pigmenty oraz mika sprawiają, że skóra twarzy jest nawilżona, promienna, koloryt wyrównany, a niedoskonałości ukryte. Witamina C neutralizuje szkodliwy wpływ wolnych rodników.


Krem BB idealnie dopasowuje się do cery, zapewniając jej zdrowy i perfekcyjny wygląd. Może być stosowany jako lekki podkład lub krem  nawilżający. Nadaje się do wszystkich typów cery.


Moja opinia

Krem BB 6w1 opakowany jest plastikową elastyczną tubę z nakrętką o pojemności 30 ml.


Krem BB doskonale nadaje się do ukrycia drobnych niedoskonałości cery. Osoby, które mają większe problemy ze skórą powinny użyć podkładu, który lepiej maskuje większe niedoskonałości. Krem BB jest lekki, zmniejsza widoczność porów skóry, czyli kropeczek jak to mówi mój synek ;) Krem BB bardzo dobrze rozprowadza się na skórze twarzy i dopasowuje się do niej. Nie widać efektu maski. Krem BB posiada drobinki brokatu, które rozświetlają cerę. Bardzo przyjemny, świeży zapach zachęca do użycia tego produktu.




Kremu BB używam codziennie rano, gdy muszę szybko wyszykować się i zaprowadzić synka do przedszkola. Kremu BB używam nawet nie wychodząc z domu, gdyż zawsze lubię ładnie wyglądać.

Skład: Aqua (Water), Dimethicone, Isododecane, Cydohexasiloxane, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Glycerin, Dimethicone Crosspolymer, Caprylic/Capric Triglyceride. Nylon-12, Polyglyceryl-4 Isostearate, Silica Dimethyl Silylate, Magnesium Sulfate, Sodium Chloride, Synthetic Fluorphlogopite, Ethylhexylglycerin, Cydopentasiloxane, Trethoxycaprylysilane, Sodium Hyaluronate, Tin Oxide, Magnesium Ascorbyl Phosphate, Lecithin, Alcohol Denat., Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Methylparaben, Benzonic Acid, Dehydroacetic Acid, Polyaminopropyl Biguanide, Parfum (Fragrance), CI 77891 (Titanum Dioxide), CI 77492 (Iron Oxides) CI 77491 (Iron Oxides), CI 77499 (Iron Oxides).

Cena: 7,99 zł

Producent: BEAUTIQUE Sp. z o.o. jako osoba odpowiedzialna


Krem BB 6w1 BeBeauty Krem BB 6w1 BeBeauty Reviewed by testowaniaczas on 12:30:00 Rating: 5

8 komentarzy:

  1. Zerkałam na niego, ale jakoś się nie zdecydowałam. Może trzeba się skusić, zobaczyć cóż to za cud ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Touche. Outstanding arguments. Keep up the good spirit.

    Look at my page ...

    OdpowiedzUsuń
  3. This website was... how do you say it? Relevant!!
    Finally I've found something which helped me. Thanks!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy ja dostane ten krem gdzies jeszcze?? Z biedronek go wycofali a ja życ bez niego nie moge. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpinam się! Wycofali go?? 🤔 skad te info??

      Usuń
    2. Też bym bardzo chciała wiedzieć. Nie ma go nigdzie. Szukam już od barwna po wszystkich biedronkach a w moim przypadku to chyba jedyny krem, który na prawdę mi odpowiada...

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.