Klocki Lego Duplo 10819 "Mój pierwszy ogród" - film

Wiadomo, że rodzice kupują swoim dzieciom te zabawki, którymi sami z chęcią by się pobawili jak byli dziećmi. Jednak dzieci przeważnie pobawię się nimi chwilę i wracają do swoich starych zabawek, albo jeszcze lepiej, do rzeczy mamy, taty czy starszego brata.




Mała testerka jeszcze chyba nigdy nie bawiła się tak długo sama zabawkami. Dlatego postanowiłam nagrać filmik z jej udziałem i udziałem Lego Duplo 10819 "Mój pierwszy ogród". Film może i jest za długi, ale nie mogłam wyjść z podziwu, że tyle czasu bawiła się sama. I tak nie nagrałam wszystkiego :)



#DUPLOFanFun
Klocki Lego Duplo 10819 "Mój pierwszy ogród" - film Klocki Lego Duplo 10819 "Mój pierwszy ogród" - film Reviewed by testowaniaczas on 10:30:00 Rating: 5

2 komentarze:

  1. Świetny post. :) Widzę, że Twoja mała testerka ma wiele wspólnego z moją córcią. Kasia uwielbia edukacyjne klocki konstrukcyjne, które chętnie zamawiamy dla niej w pewnym sklepie internetowym. Z zakupionych przez nas zestawów można wyczarować naprawdę zaawansowane konstrukcje, podczas zabawy ogranicza nas tak naprawdę jedynie nasza wyobraźnia.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.