Krajanka Ogórkowa WINIARY - opinie

Ostatnia Krajanka WINIARY została przetestowana. Jest nią Krajanka Ogórkowa, która zbiera podzielone opinie. Jednym bardzo smakuje, innym wręcz przeciwnie. A jak jest naprawdę?

winiary



O tym czym są Krajanki WINIARY pisałam <<<TUTAJ>>>.

Krajanka Ogórkowa WINIARY nie przypomina w smaku mojej tradycyjnej zupy ogórkowej. Zawsze przygotowuję zupę ogórkową z ogórków kiszonych (czasem dodając wody z ogórków), natomiast w skład Krajanki Ogórkowej wchodzą ogórki konserwowe oraz ocet. Poza tym ja dodaję do zupy ogórkowej majeranek, a w krajance znajdziemy koperek.


Zupa z Krajanki Ogórkowej różniła się smakiem od mojej domowej. Powiedziałam mężowi, że bardziej smakuje mi moja. On na to, że woli mój krupnik ;). A zupę ogórkową z Krajanki zjadł ze smakiem. Ja zjadłam jeden talerz, a on wszystko co zostało w garnku :) Oczywiście w połączeniu z naleśnikami ze słodkim dżemem.


Każdy region ma swoje smaki i tak jest w naszym przypadku. Każde z nas pochodzi z innego regionu i ma różny smak.

W tym przypadku nie ma co sugerować się opiniami, musicie spróbować sami.

Przepis

Sposób przygotowania

Składniki:
- 1 opakowanie Krajanki ogórkowej,
- 2 litry bulionu mięsnego bez soli i przypraw lub 1-2 kostki drobiowe,
- 500 g obranych ziemniaków,
- 50 ml kwaśnej śmietany 18%.

1. Ziemniaki pokrój w kostkę.
2. Do garnka wlej 2 litry bulionu mięsnego bez soli i przypraw, dodaj ziemniaki. Gotuj do miękkości około 10 minut. Dodaj zawartość opakowania. Gotuj razem przez 2-3 minuty i zestaw z ognia.
3. Śmietanę połącz z 100 ml gorącej zupy, wymieszaj i wlej do garnka.

Do zupy możesz dodać marchewkę.

winiary

Składwoda, ogórek konserwowy 27%, suszone warzywa (cebula, marchew 1,8%, czosnek, korzeń pasternaku), cukier, sól jodowana, skrobia kukurydziana, ocet spirytusowy, olej słonecznikowy, liść kopru, przyprawy, aromaty.

Cena: 3,49 zł/250g

#AmbasadorkaWINIARY
#Rekomendujto


Krajanka Ogórkowa WINIARY - opinie Krajanka Ogórkowa WINIARY - opinie Reviewed by testowaniaczas on 07:50:00 Rating: 5

4 komentarze:

  1. Mi jednak ta ogórkowa nie podeszła....za dużo jest jakiejś przyprawy może kopru? i ten ocet...już wolę swoją domową;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, za dużo kopru i octu. Też wolę swoją domową. Ale niektórym bardzo smakuje :)

      Usuń
  2. Mi smakowala tyklo wg przepisu ns tajska ogorkowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. ta zupa została wylana do klopa..ogórkowa robi się z ogórków kiszonych i bez octu.Nie miałam odwagi dać jej nawet psu była tak wstrętna w smaku

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.