Darmowe próbki L'oreal Revitalift Laser X3

Dziś tak szybciutko, bo właśnie wróciłam ze spotkania, o którym będzie mowa w jutrzejszym poście. Wracając do domu zajrzałam do skrzynki na listy, a w niej  znalazłam 14 próbek L'OREAL Revitalift Laser X3.


revitalift laser x3


Do tego dołączony był miernik efektów, dzięki któremu będę mogła sprawdzić skuteczność kremu. Już się boję, bo nie wiem co mi wyjdzie na zdjęciu. Jak będzie coś nie tak, to mam nadzieję, że krem pomoże mi pozbyć się tego czegoś ;)

Dostałyście już swoje próbki?

Darmowe próbki L'oreal Revitalift Laser X3 Darmowe próbki L'oreal Revitalift Laser X3 Reviewed by testowaniaczas on 15:56:00 Rating: 5

12 komentarzy:

  1. Ciekawe jak się sprawdzi ten krem

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dotarły :) Różne bywa z tymi przesyłkami nierejestrowanymi.

      Usuń
  3. MIłych testów! Oby próbeczki się sprawdziły :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do mnie również dotarły i ciekawa jestem efektu po ;) U mnie co prawda nie ma strasznych zmarszczek przy oczach bynajmniej, bo dbam o te okolice bardzo dogłębnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też nie ma, ale ostatnio zauważyłam u siebie takie małe zagłębienie w okolicy oczu i tylko ja je widzę. Może zniknie :)

      Usuń
  5. tez dostalam i juz testuje

    OdpowiedzUsuń
  6. do mnie dotarły :D bardzo jestem ciekawa efektu i siebie jak i u Ciebie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie stosowałam kremu. Mam nadzieję, że krem mnie nie uczuli, bo czytałam na jednym z blogów, że krem podrażnił i koniec testowania.

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.