#jestemPrimo, czyli jogurty naturalne w mojej kuchni

Dawno, dawno temu ludzie sami przyrządzali jogurty naturalne. Później na rynek weszły słodkie, kolorowe jogurty owocowe i podbiły serca najmłodszych i nie tylko. Obecnie powraca się do korzeni i w sklepach pojawiły się jogurty naturalne w różnych wariantach.

testowaniaczas.blogspot.com

Ostatnio w mojej kuchni pojawiły się również jogurty naturalne. Dzięki testowaniu z #trnd #jestemPrimo!


A oto co znalazłam na sklepowych półkach:
  • Jogurt Naturalny Zott Primo słodzony miodem (150 g);
testowaniaczas.blogspot.com

  • Jogurt Naturalny Zott Primo bez laktozy (180 g);
testowaniaczas.bogspot.com

  • Zott Primo Jogurt Grecki (330 g);
testowaniaczas.blogspot.com

  • Zott Primo Jogurt Gęsty (150 g i 330 g);
testowaniaczas.blogspot.com

  • Zott Primo z dodatkami, tym razem wersja tropikalna;
testowaniaczas.blogspot.com

testowaniaczas.blogspot.com

  • Jogurty pitne słodzony miodem oraz bez laktozy (200 g);
testowaniaczas.blogspot.com

testowaniaczas.blogspot.com

Który tu wybrać?

Jogurty naturalne Zott primo charakteryzują się tym, że są całkowicie naturalne i bez cukru (oprócz tych słodzonych miodem). Dodatkowo znajdziecie też wersję jogurtów bez laktozy, co z pewnością ucieszy tych smakoszy jogurtów, którzy nie mogli ich spożywać ze względu na zwartość laktozy w produktach. Nawet nie wiecie jak 3 lata temu szukałam produktów bez laktozy i było bardzo ciężko znaleźć je na sklepowych półkach. A ze względu na małą alergiczkę, którą karmiłam piersią, zrezygnowałam z produktów mlecznych. Teraz będę częściej sięgać po jogurty bez laktozy, gdyż mój brzuch zdecydowanie lepiej się po nich czuje. Także mój wybór padł na Jogurt Naturalny Zott Primo bez laktozy.

Dzieciaki, przyzwyczajone do słodkich i kolorowych jogurtów, wybrały Jogurt Naturalny Zott Primo słodzony miodem oraz pitny słodzony miodem. Jogurt pitny bez laktozy według nich smakuje jak śmietanka. Zott Primo z dodatkami również przypadł im do gustu. Także znam już ich wybór.

A do obiadu dla całej rodziny wybieramy Zott Primo Jogurt Grecki oraz Zott Primo Jogurt Gęsty. Jogurty te nadają się nie tylko do sałaty, ale również jako marynata do kurczaka i smakuje wyśmienicie. Dzięki jogurtom można przygotować smaczny i szybki obiad. Filet z kurczaka zamarynowałam w jogurcie greckim oraz w przyprawach, a następnie smażyłam na patelni grillowej. Do tego zdrowa kasza bulgur, sałata z jogurtem gęstym i mamy pyszny i zdrowy obiad dla całej rodziny.

testowaniaczas.blogspot.com

testowaniaczas.blogspot.com

testowaniaczas.blogspot.com

Smacznego!

A Wy, które jogurty wybieracie?

testowaniaczas.blogspot.com


#jestemPrimo, czyli jogurty naturalne w mojej kuchni #jestemPrimo, czyli jogurty naturalne w mojej kuchni Reviewed by testowaniaczas on 08:19:00 Rating: 5

16 komentarzy:

  1. Nie miałam okazji używać tych jogurtów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że firma zott ma tyle ciekawych produktów. Ja najbardziej lubię gęste, greckie jogurty razem z owocami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne jogurty :)
    Są uniwersalne. mniam! :)
    Warto mieć w lodówce.
    Pozdrowionka popołudniowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można ich użyć do wielu potraw :) Również pozdrawiam.

      Usuń
  4. Też wybieram te naturalne ze względu na dobry skład. Ja jem te z Bakomy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam wszystkie lubię choć i tak klasyczny naturalny jest najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam bardzo jogurt Primo z miodem.Oraz grecki do sosów i sałatek jest idealny bardzo gesty i dobry w smaku.Natomiast naturalny do koktajli super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecam w 100 % te jogurty. #jestemPrimo

    OdpowiedzUsuń
  8. Nam najbardziej smakował słodzony miodem ;-)

    Miłej niedzieli życzę :)
    Pozdrawiam Evi :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zott ma najlepsze produkty, ja uwielbiam do picia i grecki

    OdpowiedzUsuń
  10. nie udało mi się dostać do picia i słodzony miodem, ale reszta jest po prostu best of the best! Gęste i greckie pozostaną w mojej kuchni na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  11. pyszne jogurty. świetny skład, naturalne, kremowe, z dodatkami dla każdego coś dobrego #jestemprimo

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.