Chłodniki WINIARY #AmbasadorkaWINIARY - paczka Ambasadorki od #Rekomendujto

Dziś, w Dzień Matki, przyszła do mnie paczka z chłodnikami #WINIARY od #Rekomendujto. Fajny prezent. Taka mała namiastka lata, tym bardziej, że pogoda nie rozpieszcza.


Paczka zawierała:

- list Ambasadorki #WINIARY,
- przepisy na różnego rodzaju chłodniki i nie tylko,
- 30 ulotek do rozdania,
- 20 chłodników (buraczkowy, czosnkowo - koperkowy i ogórkowy),
- doniczkę (a to niespodzianka :)),
- nasiona kopru Ambrozja, szczypiorku Bohemia oraz mięty pieprzowej.



Synek na pewno ucieszy się z doniczki i nasion. Tylko muszę kupić ziemię, żeby stworzyć nasz mały domowy ogródek.

Testowanie chłodników #WINIARY już wkrótce...

#AmbasadorkaWINIARY



Chłodniki WINIARY #AmbasadorkaWINIARY - paczka Ambasadorki od #Rekomendujto Chłodniki WINIARY #AmbasadorkaWINIARY - paczka Ambasadorki od #Rekomendujto Reviewed by testowaniaczas on 11:43:00 Rating: 5

2 komentarze:

  1. Tez dostałam paczkę super niespodzianka :) Zioła już zasadziłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja posiałam na razie tylko szczypiorek i ładnie wschodzi. Następny będzie koperek. Mięta pieprzowa jest rośliną wieloletnią i długo wschodzi z nasion. Najpierw trzeba ją wysiać do doniczki, a potem najlepiej przesadzić do ogrodu, gdyż osiąga ona wysokość 50-70 cm i później sama się rozrasta. A póki co ogrodu nie posiadam tylko małą uprawę na parapecie w kuchni :)

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.