Chłodnik czosnkowo-koperkowy #WINIARY - #AmbasadorkaWINIARY od #Rekomendujto

Tak sobie spoglądam dziś na moje popularne posty i widzę, że chłodniki #WINIARY wygrywają rywalizację. Obiecałam test i będzie test. Jako pierwszy testowałam chłodnik czosnkowo-koperkowy #WINIARY. A dlaczego? A dlatego, że akurat miałam w lodówce rzodkiewkę i ogórka, które było widać na obrazku tego chłodnika.


Jak przygotowuje się chłodnik #WINIARY

Zawartość opakowania zalałam 300 ml wrzącej wody, dobrze wymieszałam i pozostawiłam do wystygnięcia. W międzyczasie pokroiłam rzodkiewkę i ogórka gruntowego w kosteczkę.

Ostudzoną zupę dodałam do 500 ml jogurtu naturalnego, wymieszałam i dodałam pokrojone warzywa. Całość wstawiłam do lodówki na ok. 1 godzinę.

Do chłodnika przygotowałam również pieczone ziemniaczki i jajo sadzone. 

Chłodnik czosnkowo-koperkowy #WINIARY jest bardzo smaczny ze świeżymi warzywami. W swoim składzie zawiera już koperek, więc nie musimy mieć go w domu, żeby przygotować chłodnik. Jak sama nazwa wskazuje, zawiera on również czosnek, jednak jest go trochę za dużo i chłodnik jest za mocno czosnkowy. Smakuje trochę jak sos tzatziki. Zdecydowanie mogłoby być mniej czosnku w chłodniku.



Skład: suszony czosnek 36,6%, cukier, sól, skrobia ziemniaczana, odtłuszczone mleko w proszku, koper 4,4%, pieprz czarny, kwas (kwas cytrynowy), sok z ogórka kwaszonego 1,1%, maltodekstryna, olej słonecznikowy, aromaty.

Cena: ok. 2 zł za opakowanie 43 g



Chłodnik czosnkowo-koperkowy #WINIARY - #AmbasadorkaWINIARY od #Rekomendujto Chłodnik czosnkowo-koperkowy #WINIARY - #AmbasadorkaWINIARY od #Rekomendujto Reviewed by testowaniaczas on 08:30:00 Rating: 5

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.