Krem na rozstępy w ciąży i po ciąży - Perfecta Mama

Nie wiem czemu wcześniej o tym nie pisałam, ale jakoś mi umknęło. Już na początku ciąży każda z nas zadaje sobie pytanie: jak będzie wyglądać mój brzuch po urodzeniu dziecka? Co z rozstępami? Jak ja później pokaże się na plaży?
Jedyne wyjście z tej sytuacji to stosowanie kremu na rozstępy. Tylko jaki wybrać? Ja wybrałam Perfecta Mama Specjalistyczny preparat przeciw rozstępom.




A dlaczego właśnie ten?

Perfecta Mama Specjalistyczny preparat przeciw rozstępom jest przeznaczony dla kobiet w ciąży już od 4. miesiąca oraz w okresie poporodowym. Wyciąg z Cantella Asiatica i Boskiej Trawy, zawarty w kremie,  zapobiegają pojawianiu się rozstępów, a także redukują długość, głębokość i widoczność rozstępów już istniejących. Witaminy E-C-F i olejek ze słodkich migdałów wzmacniają skórę oraz zwiększają jej elastyczność i podatność na rozciąganie.

Przy pierwszej ciąży stosowałam tylko Perfecta Mama Specjalistyczny preparat przeciw rozstępom i nie miałam żadnego rozstępu. Po urodzeniu dziecka skóra brzucha szybko ściągnęła się i wróciła do normy.

Przy drugiej ciąży też używałam Perfecta Mama Specjalistyczny preparat przeciw rozstępom, jednak raz skusiłam się na promocję innego kremu na rozstępy.  I strasznie się na nim zawiodłam. Krem do tej pory zalega u mnie w szufladzie.  Powróciłam do kremu na rozstępy Perfecta Mama.

Specjalistyczny preparat przeciw rozstępom Perfecta Mama ma postać delikatnego, białego kremu, który bardzo dobrze się rozprowadza i dobrze się wchłania, nie pozostawia tłustej powłoki. Poza tym nie "kulkuje się" na skórze przy smarowaniu jak inny promocyjny krem, który niefortunnie kupiłam. Poprawia elastyczność i jędrność skóry. A co najważniejsze - brak rozstępów. Możemy cieszyć się ładnym brzuchem nawet po ciąży i porodzie.

Jak stosować?

2 razy dziennie delikatnie nanieść preparat w skórę piersi, brzucha, ud, bioder i pośladków. Dokładnie umyć brodawki przed karmieniem piersią.

Produkt testowany klinicznie w Instytucie Matki i Dziecka. Kompozycja zapachowa bez alergenów. Nie zakłóca badań USG.

Skład: Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Hydrogenated Poly-1-Decene, Glycerin, Hexyldecanol, Hexyldecyl Laurate, Glyceryl Stearate, Steareth-25, Ceteth-20, Stearyl Alcohol, Isopropyl Myristate, Paraffinum Liquidum, Butylene Glycol, Cantella Tinctorius Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Tocopheryl Acetate, Ascorbyl Palmitate, Linoleic Acid, Disodium EDTA, Sodium Hydroxide, BHA, Ethylparaben, Methylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum.

Cena: ok. 24 zł za 150 ml


Krem na rozstępy w ciąży i po ciąży - Perfecta Mama Krem na rozstępy w ciąży i po ciąży - Perfecta Mama Reviewed by testowaniaczas on 09:37:00 Rating: 5

1 komentarz:

  1. Osobiście uważam, że najlepsze na rozstępy są ćwiczenia w trakcie ciąży. Nie dość, że łatwo nam zrzucić po ciąży zbędne kilogramy to w dodatku poród nie jest tak bardzo bolesny no i szybciej na dojść po porodzie ;) Ale krem na rozstępy jak najbardziej też jest wskazany ;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.