Perły piorące Perlux Color Super Compact

We wrześniu mogliście zobaczyć moją przesyłkę od #streetcom z perłami piorącymi #Perlux.




Dla przypomnienia dodam, że do własnego użytku otrzymałam:

- opakowanie 24 pereł piorących Perlux White,

- opakowanie 16 pereł piorących Perlux Color.


Postanowiłam podzielić posta na dwa i w tym właśnie poście przedstawię Wam perły piorące Perlux Color Super Compact.

Perły piorące Perlux Color Super Compact otrzymałam w foliowej saszetce strunowej. Saszetka zawierała 16 sztuk perełek. Każda perła piorąca Perlux składa się z dwóch komór. Jedna komora wypełniona jest proszkiem, a druga - żelem. Perła w kontakcie z wodą rozpuszcza się, a jej zawartość zaczyna działać na nasze ubrania. Stosując Perlux nie trzeba dodawać do prania nic więcej. Wszystko znajduje się w perle piorącej Perlux.



Wszystko, czyli co?

Każda perła piorąca Perlux zawiera proszek do prania, żel do prania, odplamiacz oraz odkamieniacz. Nie zawiera natomiast wypełniaczy.

Perły piorące Perlux Color Super Compact mają bardzo przyjemny, delikatny i świeży zapach. Jedna perła Perlux przeważnie starcza na jedno pranie. Wszystko zależy od tego jaką mamy wodę i jak brudne mamy pranie. Perły nie nadają się do prania wełny i jedwabiu.

Sposób użycia

Włóż perłę piorącą Perlux do pustego bębna pralki, następnie włóż ubrania na perłę i włącz pralkę jak zwykle. Należy pamiętać, aby nie przeładować pralki. Zapewni to całkowite rozpuszczenie perły.


Mój test

Postanowiłam zrobić mały test

Spodnie zostały ubrudzone w sposób naturalny trawą (mała przewrotka na placu zabaw) oraz dżemem (była to pyszna kanapka z dżemikiem wiśniowym od babci).




Bluza synka została ubrudzona również w sposób naturalny. Nie wiem jak on to zrobił i kiedy, gdyż tak ubrudzoną bluzę znalazłam w szafie. Dodam tylko, że była odwrócona na lewą stronę i wyglądała na czystą. Dopiero później wyszło na jaw, że jest brudna. Wygląda mi to na jakąś glinę, błoto.



Bluzka również została pomalowana w naturalny sposób. Jak nie widziałam, córeczka wzięła flamaster starszego synka (niezmywalny, zwykły) i zaczęła malować. Mała z niej artystka ;)






Pranie pierze się w temperaturze 40°, program codzienne, bez wcześniejszego odplamiania i namaczania.

Pranie skończyło się, wyschło, a efekty znajdują się poniżej.



Spodnie czyściutkie, po plamach z trawy i wiśni nie ma śladu. Spodnie zostały uratowane.



Bluza również została doprana. Teraz jest czysta, pachnąca i mogę ją bezpiecznie włożyć do szafy.




Bluzka jest czysta,  po flamastrach nie została żadna kreska. Bałam się, że nie dopierze się. Mała artystka rozkręca się, także będzie co prać ;)


Moja opinia

Perły piorące Perlux Color Super Compact sprawdzą się w każdej małej i dużej łazience. Zajmują naprawdę mało miejsca, a jedna kapsułka starcza na jedno pranie. Pomimo, że perła jest niewielkich rozmiarów, poradzi sobie nawet z 5-cio kg praniem przy temperaturze 40°. Perła dopiera różne rodzaje zabrudzeń: trawę, wiśnie, błoto, flamastry. Po wyjęciu z pralki swetry są mięciutkie bez dodawania płynu do płukania, mimo, iż moja woda jest twarda, co potwierdza test twardości wody. Pranie pachnie delikatnie i świeżo. Wszystko to przy użyciu jednej kapsułki.

Jedynie co może odstraszyć od zakupu pereł Perlux to cena. Jednak kupując wszystkie te produkty, które zawiera Perlux, oddzielnie, wyjdzie pewnie więcej. 

Proszku do prania od dawna nie używam, bo często nie rozpuszczał się i pozostawał na ubraniach. Musiałam wszystko prać jeszcze raz. Przerzuciłam się za to na płyn do prania. Cena płynu podobna jak perełek Perlux, jednak po perłach swetry są zdecydowanie bardziej miękkie. Teraz pora na zmianę :)

Dodam jeszcze, że Perlux Color Super Compact nie uczulił mojej małej alergiczki i mogę prać jej ubranka razem z naszymi.

Skład: 5% < anionowe środki powierzchniowo czynne < 15%, 5% niejonowe środki powierzchniowo czynne < 15%, 5% < polikarboksylany < 15%, < 5% mydło, enzymy, kompozycja zapachowa (Butylphenyl Methylpropional, Citronello, Geraniol).

Cena: ok. 24 zł za 16 szt.

Producent: LAKMA



Perły piorące Perlux Color Super Compact Perły piorące Perlux Color Super Compact Reviewed by testowaniaczas on 08:40:00 Rating: 5

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.