Tchibo Cafissimo - zapas kapsułek już u mnie

Po smakowitej i aromatycznej kawowej kampanii Tchibo Cafissimo otrzymałam przecudną wiadomość, że wgrałam roczny zapas kapsułek Cafissimo. Czekałam cierpliwie i doczekałam się mojej paczuszki z pyszną kawą.

wygrana

W paczce znalazło się 20 różnych pudełeczek z kawą. W każdym pudełku było 10 kapsułek, co daje w sumie 200 kapsułek do przygotowania kawy. Z pewnością na rok mi to nie wystarczy, gdyż jestem miłośniczką tego czarnego naparu i muszę wypić choć jedną kawę dziennie. Zwykle jednak kończy się na dwóch, trzech kawach. Mimo wszystko i tak jestem mega zadowolona. Który kawopijca by nie był? Teraz pokażę Wam paczkę z podziałem na poszczególne kawy.


***
Cafissimo Espresso elegant aroma

wygrana


***
Cafissimo Caffe Crema fine aroma

wygrana


***
Cafissimo Coffee intense aroma

wygrana


***
Cafissimo Caffe Crema India

wygrana


***
Cafissimo Black White Coffee

wygrana


***
Cafissimo Espresso Brazil

wygrana


***
Cafissimo Caffe Crema Colombia

wygrana


***
Cafissimo Caffe Crema decaffeinated

wygrana


***
Cafissimo Espresso El Salvador

wygrana


***
Cafissimo Coffee Ethiopia

wygrana


***
Cafissimo Coffee fine aroma

wygrana


***
Cafissimo Espresso intense aroma

wygrana


***
Cafissimo Caffe Crema rich aroma

wygrana


***
Cafissimo Caffe Crema XL

wygrana

Szkoda, że zabrakło kawy o nazwie Sumatra Ketiara dla mojego m. Muszę kupić przy okazji, bo bardzo mu smakowała. A teraz zmykam na pyszną kawkę Tchibo Cafissimo. Dziś zacznę dzień od Indii, by poniedziałek po urlopie nie był taki straszny. Miłego dnia!

Więcej o wszystkich rodzajach kapsułek przeczytacie tutaj.

Od czego zaczynacie poniedziałkowy poranek? Kawa czy herbata będzie towarzyszyć Wam do śniadania?

Tchibo Cafissimo - zapas kapsułek już u mnie Tchibo Cafissimo - zapas kapsułek już u mnie Reviewed by testowaniaczas on 07:00:00 Rating: 5

11 komentarzy:

  1. Ale pychotka, jestem smakoszem kawy :)
    Marzy mi się kiedyś taki ekspres :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to będzie picia kawy dzień w dzień;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdybym tylko piła kawę ;) A tak to dla mnie nawet najlepsza kawa, z kapsułek czy tradycyjna - nie smakuje niestety. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tę kawę! Oj bo byś nas zaprosiła na filiżankę i ciacho, a nie tylko kusisz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie, powinnaś dostać przynajmniej 365 kapsułek :) bo mowa była o zapasie na cały rok :)
    Mi jeszcze zostało sporo z kampanii, bo espresso jest za mocne i nie umiem go pić.
    Tak czy siak gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ;) Szczególnie espresso...., ale ze zdecydowanie większą ilością wody ;) Kapsułka espresso na 250 ml ;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.