Ratunku! Karta micro SD nie działa!

Ratunku! Karta micro SD nie działa! Tak wołałam w weekend około 23, gdy nagle zapragnęłam zgrać wszystkie zdjęcia z karty micro SD z telefonu na komputer. Podłączam więc telefon do komputera, ale ten nie odczytuje karty. Wyciągam kartę z telefonu, wkładam ją do komputera za pomocą adaptera, a tu zamiast pięknych zdjęć moich dzieciaków pojawia się komunikat, że muszę sformatować dysk. Nidy nie wciskaj "formatuj dysk", bo stracisz wszystko to, co było dotąd zapisane na karcie.



A tego nikt nie chce. Ja też nie chciałam, więc poszperałam w sieci i znalazłam cudny program. Jest nim ZAR Digital Image Recovery. Program odzyskał prawie wszystkie zdjęcia bez kilku mniej ważnych (tak sądzę). Dodatkowo odzyskał mi zdjęcia, które skasowałam z karty dawno temu za pomocą telefonu. Nie wiedziałam, że mimo tego, iż je wykasowałam, one nadal są na karcie. Teraz koniecznie muszę kupić sobie dysk zewnętrzny, by tam trzymać wszystkie ważne dla mnie dane i zdjęcia.


Darmowa wersja podobno pozwala odzyskać tylko zdjęcia. Z mojej karty odzyskałam nie tylko zdjęcia, ale też filmiki oraz muzykę.

Więcej o tym programie oraz link do jego ściągnięcia znajdziecie tutaj<<<klik>>>.

Jeżeli masz problem z kartą micro SD, tak jak ja, nie formatuj jej od razu, tylko spróbuj uratować to, co się na niej znajduje. Z pewnością nie na wszystkie zepsute karty SD ten program podziała, ale warto zawsze spróbować.


Czy miałaś/miałeś taki sam problem? Jak go rozwiązałaś/rozwiązałeś? Może znasz inne tego typu programy?

Post nie jest sponsorowany :)


Ratunku! Karta micro SD nie działa! Ratunku! Karta micro SD nie działa! Reviewed by testowaniaczas on 07:13:00 Rating: 5

5 komentarzy:

  1. Nie miałam takiego problemu.
    Raz mi się niby zepsuła karta microSD, ale tak naprawdę jedynie mechanicznie,
    taki ząbek się jej naderwał.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze wiedzieć na przyszłość bardzo fajny program :) z pewnością kiedyś się przyda choć mam nadzieję że nie będzie potrzebny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby się nie przydał, ale dobrze, że istnieją tego typu programy.

      Usuń
  3. Miałam taki sam problem i kompletnie nie wiedziałam co zrobić :/ Dzięki za info :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.