#poczujmeskanature z Le Petit Marseillais

Ostatnia kampania Le Petit Marseillais odbywała się pod hasłem #poczujmeskanature, gdyż w każdej paczce ambasadorskiej znalazł się kosmetyk dla mężczyzny. Ale i nam, dziewczynom, co nieco się dostało, o czym pisałam tutaj <<<klik>>>.

drzewo cade


Męskie żele pod prysznic Le Petit Marseillais znajdziecie na sklepowych półkach aż w trzech rodzajach. Są to: drzewo Cade (brązowy), mięta i cytrusy (zielony), minerały i drzewo cedrowe (niebieski).

W naszej paczce ambasadorskiej znalazł się żel pod prysznic 3 w 1 Le Petit Marseillais drzewo Cade. Żel znajduje się w naprawdę dużym opakowaniu, bo w ciemnobrązowej, plastikowej butelce otrzymujemy 400 ml żelu. Opakowanie otwieranie jest na klik i po odwróceniu opakowania wylewa się z niego żel o pomarańczowej barwie. Żel przeznaczony jest do mycia ciała,  twarzy oraz włosów, czyli to co większość mężczyzn lubi najbardziej. Zabierają ze sobą jeden kosmetyk i mają zawsze dużo miejsca na półce, czy w torbie podróżnej. Nie to co my kobiety ;)

Pierwsze wrażenia mojego m.: żel bardzo dobrze się pieni i ma cudny zapach, który utrzymuje się długo na ciele. Również musiałam przetestować ten żel na sobie, żeby wiedzieć co mam o nim napisać. Zapach żelu pod prysznic Drzewo Cade jest rzeczywiście piękny, typowo męski. Czy wiecie, że Cade to znaczy jałowiec? Ten składnik jest używany w wielu męskich kosmetykach. Męski i świeży zapach żelu uzyskuje się właśnie dzięki niemu. Dodatkowo w żelu zapach jałowca połączono z paprocią.

drzewo cade

Konsystencja żelu jest rzadka i po przechyleniu opakowania, żel bez problemu wydobywa się z wnętrza. Mój m. tego nie zauważył. Dopiero, gdy zwróciłam na to uwagę, przyznał mi rację. Także przechylając opakowanie musicie uważać, by za dużo żelu nie wylało się ze środka.

Na opakowaniu żelu znalazłam informację o tym, że żel nawilża i odświeża. Żel rzeczywiście odświeża dzięki swojemu zapachowi. A co  z nawilżeniem? Zapytałam o to swojego m. Stwierdził, że po tym żelu jego skóra nie jest sucha jak po tym, którego używał wcześniej.

SkładAqua, Sodium Laurent Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Sodium Chloride, Dryopteris Filix-Mas Root Extract, Juniperus Oxycedrus Wood Extract, Polyquaternium-7, Citric Acid, Sodium Hydroxide, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Parfum, Limonene, CI 15985, CI 14720, CI 42090.

Cena: ok. 14 zł/400 ml

Znacie ten żel? A może inne męskie warianty zapachowe znajdują się w waszych łazienkach?

#AmbasadorkaLPM

#poczujmeskanature z Le Petit Marseillais #poczujmeskanature z Le Petit Marseillais Reviewed by testowaniaczas on 17:56:00 Rating: 5

16 komentarzy:

  1. Nie znam tego żelu.
    Widzę, że bardzo udany. Podoba mi się.
    Wydaje się naprawdę fajny.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. My mieliśmy inną wersję. Faktycznie zapach ładny, ale nie wart filmikow, które należało za niego zrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy jak na to patrzeć. Robienie różnego rodzaju filmików to dla mnie przyjemność (choć dopiero się uczę) - a to doświadczenie jest bezcenne ;)

      Usuń
  3. jestem ciekawa tego zapachu. ja w paczce mialam żel dla faceta w zielonym opakowaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest boski :) Mój ideał. Jestem ciekawa pozostałych zapachów :)

      Usuń
  4. Mój mąż testuje zapach minerały i drzewo cedrowe. Powiem szczerze mi bardzo ten zapach przypadł do gustu. Jest świeży. Na pewno kupię mu pozostałe zapachy do wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja średnio przepadam za ich produktami ;) w domu też nikt nie używa :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie stosowałam nic tej marki. Mój mąż w sumie też nie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój mąż był zadowolony 😊 Widzę zmiany na blogu 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. jak mnie tu dawno nie było ;-( ehh ale czasu brak na wszystko ;-( ehh
    Mam nadzieje że mi wybaczysz ! :-*

    Nie znam ;-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale Cię rozumiem :) Super, że mimo wszystko znalazłaś chwilę :)

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.