Paczka ambasadorska Le Petit Marseillais już u mnie! + rozdanie

Wczoraj zabrałam całą rodzinę w odległe zakątki naszego miasta, których jeszcze nie znałam, by odebrać paczkę. Inaczej pogubiłabym się. Sama pewnie wzięłabym taksówkę, ale słono bym za nią zapłaciła. Tak, czy inaczej paczka ambasadorska Le Petit Marseillais jest już u mnie!

#AmbasadorkaLPM

A co znalazłam w środku?


W pięknym pudełku znalazłam trzy wyjątkowe kosmetyki Le Petit Marseillais:

#AmbasadorkaLPM

#AmbasadorkaLPM


#AmbasadorkaLPM


#AmbasadorkaLPM

  • a także próbki jednego z wyżej wymienionych  produktów,

#AmbasadorkaLPM

  • oraz karty do rejestracji do kolejnej kampanii LPM.

#AmbasadorkaLPM


W pierwszej kolejności wypróbuję żel pod prysznic o zapachu Maliny i Piwonii, gdyż urzekł mnie ten zapach. Obiecałam synkowi, że podzielę się z nim żelem za to, że pomógł mi odebrać paczkę i wytrzymał tyle czasu w samochodzie, choć wolał jechać na basen w tym czasie.

A teraz szybkie rozdanie. Do wygrania jest zestaw próbek LPM oraz karta, która być może otworzy Tobie drzwi do następnej kampanii LPM. Zasady są bardzo proste:

1. Odpowiedz na pytanie, który raz jestem Ambasadorką Le Petit Marseillais.
2. Zostaw swój email.
3. Będzie mi miło jeżeli zaobserwujesz bloga.
4. Zgłoszenia przyjmuję do 23.08.2016 do godziny 23:59.
5. Wśród poprawnych zgłoszeń pod tym postem na blogu wylosuję jedną osobę.

Zapraszam również na rozdanie na profilu FB<<<klik>>>.

#AmbasadorkaLPM

Serdecznie dziękuję osobom, które wzięły udział w tym małym rozdaniu. W drodze losowania próbki trafią do:


Dziękuję i czekam na dane do wysyłki. Oczywiście na maila :) A wszystkim życzę miłego dnia w ten piękny słoneczny dzień. Przynajmniej tak jest u mnie za oknem :)

Paczka ambasadorska Le Petit Marseillais już u mnie! + rozdanie Paczka ambasadorska Le Petit Marseillais już u mnie! + rozdanie Reviewed by testowaniaczas on 09:05:00 Rating: 5

38 komentarzy:

  1. Thank you so much my dear :D

    You're a lucky girl :D I really love Le Petit Marsaille for hair care :D

    NEW OUTFIT POST | Wherever I Go.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm so lucky ;) I've never tried Le Petit Marseillais products for hair care. I have to try it.

      Thanks Miguel :)

      Usuń
  2. Wyglądają zachęcająco, żałuje, że się na nie nie skusiłam jak miałam okazję, ale pamiętam, że cos mnie odstraszyło, chyba parafina albo sls w składzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej to drugie. Mi nie przeszkadza. Natomiast maja mała księżniczka nie może używać kosmetyków dla dzieci z sls i używa emolientów.

      Usuń
  3. Ale jak pięknie to wszystko zapakowane, cudnie! Czekam zatem na recenzje tych kosmetykow! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na recenzje kosmetyków :) paczkę widziałam już u kilku innych dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo Ty :-) żel o zapachu maliny i piwonii nie jest mi obcy (właśnie jest u mnie na wykończeniu) ale pozostałe dwa zapachy są nieziemskie..:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo ja, bo właśnie miałąm kupić ten malinowy żel, a tu taka niespodzianka :)

      Usuń
  6. Oj zazdroszcze ci bardzo tej paczuszki milego testowania :) !
    https://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/08/dziecko-brudne-to-dziecko-szczesliwe-5.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zapraszam do udziału w rozdaniu, w którym do zgarnięcia są próbki Le Petit Marseillais :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na pewno będzie pachnące testowanie ;)

      Usuń
  8. Pierwszy raz zgłosiłam się do tej akcji i udało się. Ja też zostałam ambasadorką. Powiem Ci, że jestem mile zaskoczona, bo jakoś nigdy nie kupowałam ich produktów a okazało się, że pachną obłędnie :) Miłego testowania~! Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, gratuluję Tobie. Również życzę miłego i pachnącego testowania. Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Uwielbiam te kosmetyki :) pięknie pachną!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i życzę miłych testów.

    OdpowiedzUsuń
  11. mega super!!! ja nawet nie wiedziałam o akcji :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paczka jest mega :) Będą jeszcze następne akcje. Polecam Tobie zarejestrować się na ambasadorkalpm.pl

      Usuń
  12. Mnie się niestety nie udało, choć bardzo chciałam. Drugi raz się zgłosiłam, liczyłam że się dostanę tym razem i nic z tego, a szkoda, bo paczka wygląda super :(
    W każdym razie gratuluje i życzę miłego testowania. :) Czekam na recenzję. :) Zgłoszę się też do konkursu, może następnym razem się uda.
    Wydaje mi się, że to już Twoja 3 kampania. Mój adres mailowy: fuksi_120@poczta.onet.pl. często zaglądam na twojego bloga, ale z chęcią go też zaobserwuje, tylko muszę ogarnąć jak to zrobić :)

    Pozdrawiam Serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i za zgłoszenie :) Jeżeli chcesz zaobserwować bloga wystarczy na dole bloga pod "Obserwują bloga" kliknąć obserwuj :) Pozdrawiam!

      Usuń
  13. 3 raz :)
    serdecznie pozdrawiam, wspaniaaały blog! :)
    karinapydy@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Zostałaś Ambasadorką 3 raz :)
    Obserwuje jako: Anna Hh
    jo-jo-a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział rozdaniu i życzę powodzenia :)

      Usuń
  15. 3 raz! :)
    Pozdrawiam serdecznie
    californiaking123@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.